۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۱۴۹۴۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

طرح تابستانه ارتقای سطح علمی طلاب برگزار می شود

طرح تابستانه ارتقای سطح علمی طلاب برگزار می شود
مهرابی گفت: طرح تابستانه ارتقای علمی طلاب حوزه های علمیه خواهران با هدف تقویت بنیه علمی و جبران عقب افتادگی های تحصیلی ایام کرونا برگزار می شود.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در ایام تابستان طرح آموزشی ارتقای علمی خواهران طلبه استان برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز این طرح آموزشی افزود: با توجه به ضعیف شدن سیستم آموزشی طلاب در دوران کرونا این طرح آموزشی علمی با بهره مندی از ایام تابستان در جهت تقویت بنیه علمی طلاب سراسر استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تابستانه ارتقا علمی طلاب در چهار گروه درسی ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه و منطق و تفسیر و قرآن کریم برگزار می شود، گفت: در این راستا طلاب عمومی سطح ۲ و ۳ شرکت دارند.

مهرابی خاطرنشان کرد: تقویت بنیه علمی طلاب و درخشش در عرصه های علمی، پژوهشی و تبلیغی هدف حوزه بوده و در این راستا از ظرفیت های آموزشی حوزه علمیه استفاده می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: طلاب برای شرکت در این طرح تابستانه و کسب اطلاعات بیشتر به مدارس علمیه محل تحصیل خود در همه شهرستان های استان مراجعه نمایند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات