۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۱۵۱۶۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

شورای نگهبان یکی از شئون ماندگاری انقلاب اسلامی است

شورای نگهبان یکی از شئون ماندگاری انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از شئون ماندگاری انقلاب اسلامی استُ گفت: شورای نگهبان یکی از الطاف الهی بود که امام راحل آن را پایه گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با اعضای شورای نگهبان استان کرمانشاه اظهار داشت: غدیر یعنی مدیریت، مدیریت برای استمرار رسالت در جامعه، زیرا از همان سرچشمه ای که پیامبر اسلام (ص) شنیده حضرات معصومین (ع) هم شنیده اند، بنابراین بعد از پیامبر(ص) حضرات معصومین(ع) منشأ می باشند، همانگونه که پیامبر اسلام (ص) منشأ بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با مهم دانستن شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران افزود: امامین انقلاب روی شورای نگهبان صحه دارند و مورد تأییدشان می باشد، شورای نگهبان از زمان پیامبر اسلام(ص) بوده و در زمان حضرات معصومین(ع) استمرار یافته، لذا می بینیم در روز اکمال دین و اتمام نعمت های الهی که روز غدیر بود، شورای نگهبان وجود داشت تا بهترین را انتخاب کند و به مردم معرفی نماید، بنابراین مقررات و قوانین ما باید گونه ای باشد که اسلامیت کار را مد نظر قرار دهیم .

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: شورای نگهبان یکی از الطاف الهی بود که امام راحل پایه گذاری کرد، تعبیر امام(ره) پیرامون شورای نگهبان  راجع به هیچ نهادی نیست، نهادی که امام صد در صد تایید کرده، زیرا این شورا در واقع از اسلام نگهداری می کند و سلامت افراد را می سنجد، تمام دنیا برای انتخاب افراد ملاک دارند.

وی پیرامون قوانین و مصوبات مجلس تصریح کرد: قوانین مجلس باید آنقدر قوی و استوار باشد که شورای نگهبان آن را رد نکند، لذا می بینیم مدیریت در طول تاریخ خصوصاً در زندگی پیامبران(ع) وجود داشته، غدیر یعنی مدیریت، مدیریت برای استمرار رسالت در جامعه ای که پیامبر رحمت(ص) بنیاد نهاده بودند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان ساخت: تمام برنامه های بزرگ ما اعم از اسرار حکومتی جزء مدیریت ما است، لذا شورای نگهبان انصافا کارش سنگین است، مسوولیت بزرگی بر دوش دارد؛ یکی از شئون ماندگار انقلاب اسلامی همین شورای نگهبان است و باید صرفا اسلام را مد نظر قرار داد./1400/

ارسال نظرات