۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۵۳۷۷

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا ماه آینده در کمیسیون تصویب و به صحن مجلس ارجاع داده می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار داشت: کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تصویب شد و چون دو شوری شده شور دوم آن اکنون در حال بررسی است.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از اتمام بررسی‌هایی که در حال انجام است و ارائه پیشنهادات نمایندگان در حوزه جزئیات و الحاقات برای این طرح، ساماندهی استخدام کارکنان تا یک ماه آینده به صحن ارجاع مجلس داده می‌شود.

بهروزی‌فر با بیان اینکه پس از تصویب طرح، سازمان اداری استخدامی حدود 5 ماه فرصت دارد که آیین‌نامه آن را تدوین کند تا در هیئت دولت تصویب شود ابراز داشت: تبدیل طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به قانون تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد راهکار مجلس برای تأمین کسری اعتبار پوشش بیمه‌ای کارگران فاقد بیمه خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه امسال مجلس شورای اسلامی 90 هزار میلیارد تومان برای حل بخشی از مشکلات تأمین اجتماعی در نظر گرفت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرفی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بدهکاری دارد از این رو مکلف شد تا اعتبار لازم را در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد که تأمین اجتماعی نسبت به تحت پوشش قرار دادن کارگران اقدام کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس درباره اقدامات انجام شده جهت تجهیز و بهسازی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اذعان داشت: برای تجهیز و بهسازی بیمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان شفت اقدامات خوبی انجام گرفته و بخش جراحی بیمارستان اکنون فعال شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین 2 دستگاه دیالیز به بیمارستان شهرستان شفت افزوده شده است افزود: برای توسعه خدمات‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات دیگری در دستور کار است‌.

بهروزی‌فر با بیان اینکه همچنین خانه‌‌های بهداشت خوبی با تجهیزات کامل برای دو شهرستان فومن و شفت احداث و مرمت شده است گفت: تعدادی از این خانه‌های بهداشت در حال استفاده است و مابقی پس از تکمیل به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/614/

ارسال نظرات