۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۱۵۷۴۸

آغاز به کار سومین نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در مسجد مقدس جمکران

آغاز به کار سومین نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در مسجد مقدس جمکران
سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با حضور مسئولین بنیاد هدایت، سازمان تبلیغات و متولیان فرهنگی کشور در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه و آغاز به کار سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه 6 مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه واقع در شبستان بقیعِ مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این آئین حجت الاسلام میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به اینکه محتوای مسجد جامعه پرداز به صورت روزانه درحال ارتقا و پیشرفت است، اظهار کرد: مسئولین و اندیشمندانی که از نمایشگاه بازدید می‌کنند، با نظرات خود می‌توانند در راستای ارتقای نمایشگاه گام بردارند.

وی با بیان اینکه بنیاد هدایت همزمان برنامه‌های بزرگی را در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: در کنار تمام این برنامه‌ها، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری بالای خود نیز افتتاح شد.

لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در شهر مقدس مشهد و دومین مرحله آن نیز در مصلای تهران برگزار شده بود که مورد استقبال ائمه جماعت و مسئولین فرهنگی کشوری قرار گرفت و بدین ترتیب، سومین مرحله آن نیز به همت فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان حوزوی آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است، سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، از شنبه 8 مرداد لغایت انتهای شهریورماه جاری در شبستان بقیعِ مسجد مقدس جمکران برپا خواهد بود.

ارسال نظرات