۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۵۷۶۲
آیت الله رئیسی:

حل مشکلات کشور در گرو تسری فرهنگ جهاد و شهادت است

حل مشکلات کشور در گرو تسری فرهنگ جهاد و شهادت است
رییس جمهور گفت: شهدای ایران اسلامی، به مثابه پرچم برافراشته حق در طول تاریخ می‌درخشند و تلاش دشمن برای کاهش درخشش این نمادهای ملی و اسلامی، ناکام خواهد ماند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای استان همدان بر ضرورت توجه به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: همیشه حضور در کنار خانواده شهدا را از توفیقات و سعادت زندگی خودم می‌دانم.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین زندگی و ویژگی‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان کشور، افزود: شهدا نماد حق‌طلبی، تدین، تعهد و عشق به میهن بودند، دستگاه فرهنگی و رسانه‌ای کشور باید بیش از گذشته به معرفی این الگوها در کشور اهتمام داشته باشد.

رئیس جمهور حل مشکلات کشور را در گروی بسط روحیه جهاد و شهادت در کشور خواند و گفت: با تسری روحیه شهدا و ویژگی‌های شخصیتی آنها در عرصه‌های مختلف است که می‌شود، بر تمام مشکلات کشور غلبه کرد.

وی همه دست اندرکاران امروز کشور را علاقه مند به حفظ خون شهدا دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا یادگاران گرانقدر آن ایثارگران و مجاهدان بزرگ هستند و نقش مهمی را در تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در کشور بر عهده دارند.

رئیس جمهور مفهوم شهادت را مظهر ایستادگی و نماد حق‌طلبی در کشور خواند و گفت: دشمنان دوست ندارند این پرچم برافراشته بماند اما قطعا در این راه ناکام خواهند ماند.

ارسال نظرات