۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۱۵۷۹۵
امام جمعه شهرستان پاوه:

مقدسات مسلمین در فضای مجازی و حقیقی مورد اهانت دشمنان قرار می گیرد

مقدسات مسلمین در فضای مجازی و حقیقی مورد اهانت دشمنان قرار می گیرد
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: امروز هم به صورت حقیقی و هم در فضای مجازی علیه دین و مقدسات مسلمین اهانت های بسیار بزرگی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: مسؤولان کشور باید بیش از پیش مواظب جوانان و سرمایه های این مملکت باشند، بنابراین باید از مسجد برای ارشاد و هدایت بهتر این نسل استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: متاسفانه شاهد یک نوع بی عفتی در فضای مجازی هستیم و یکی از عوامل این گسترش بی اخلاقی و بی عفتی در فضای مجازی اجبار فرزندان برای استفاده از فضای مجازی در قالب طرح «شاد» بود و همین امر خود زیان هایی به دنبال داشت.

این عالم اهل سنت گفت: در دیداری که به تازگی امامان جمعه کشور با ریاست محترم جمهور داشتند، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم از مطالبات مشترک این عزیزان بود.

ماموستا قادری تاکید کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که دولت سیزدهم با آن روبروست، حضور مدیران ضعیف در راس کار است، این مدیران توانایی حل مشکلات و انجام امور را به درستی ندارند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: مشکل دیگری که به خوبی احساس می شود، دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات است که این امر باعث می شود خدمات رسانی به مردم با مشکل روبرو شود.

ماموستا قادری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: این انقلاب با پشتوانه دین به پیروزی رسید وی با این حال هستند افراد و جریاناتی که علنا به دین و انقلاب توهین می کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اهمیت تقوا در دین اسلام، گفت: کسی که تقوا دارد می داند که خداوند بر تمامی اعمال وی ناظر و شاهد است لذا این فراد متقی همیشه از گناه و بزه به دور است.

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: امروز هم به صورت حقیقی و هم در فضای مجازی علیه دین و مقدسات مسلمین اهانت های بسیار بزرگی صورت می گیرد که همه باید در مقابل این هتاکی ها هوشیار باشیم./1400/

ارسال نظرات