۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۱۵۹۱۷
حجت الاسلام رضایی تشریح کرد؛

گزارشی از روند برگزاری دوره ارتقای علمی مشاوران تخصصی

گزارشی از روند برگزاری دوره ارتقای علمی مشاوران تخصصی
مدیر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه به تشریح گزارشی از دوره ارتقای علمی مشاوران تخصصی که به همت این اداره در مشهد مقدس برگزار شد، پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی رضایی مدیر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح گزارشی از روند اجرای دوره ارتقای علمی مشاوران تخصصی که به همت این اداره در مشهد مقدس برگزار شد، پرداخت و گفت: این دوره از ۲۵ تیر تا ۵ مرداد با هدف ارتقای اساتید و مشاوران برگزار شد.

وی ادامه داد: در طول این 12 روز، هر 4 روز یک بار، یک دوره برگزار می شد و در هر دوره ۱۲۰ نفر از اساتید و کادر شرکت داشتند.

حجت الاسلام رضایی ابراز کرد: دوره اول با شرکت گروه کودک، گروه استعدادیابی و گروه ازدواج دوره مقدماتی، دوره دوم با حضور مدیران مراکز مشاوره سماح و مسئولان فنی و مسئولان پذیرش و گروه روانشناختی، دوره سوم با حضور گروه تخصصی ازدواج تکمیلی با ارائه دکتر جانبزرگی و گروه تخصصی خانواده برگزار شد و دوره چهارم نیز با شرکت گروه تخصصی پژوهش های اسلامی و گروه تخصصی نوجوان در شهریورماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات