۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۱۵۹۲۳

تردد زائران از مرز مهران ۱۵ برابر شده است

تردد زائران از مرز مهران ۱۵ برابر شده است
استاندار ایلام گفت: آمار تردد زائران از مرز بین المللی مهران در مقایسه با سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

به گزارش  سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسن بهرام نیا استاندار ایلام از افزایش ۱۵ برابری آمار تردد زائران از مرز مهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۵۶۱ هزار تردد از مرز مهران صورت گرفته در صورتی که سال گذشته ۳۷ هزار تردد بوده است.

وی با بیان اینکه در جای جای ایلام فعالیت عمرانی راهسازی و جاده‌ای در حال انجام است، گفت: امروز ایلام به یک کارگاه عمرانی تمام عیار مبدل شده و این مهم نتیجه همگرایی و همدلی همه مسئولان استان است.

استاندار ایلام افزود: برای ۴ خطه کردن مسیرهای منتهی به مهران از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و پای کار آورده‌ایم و تلاش می‌شود که برای تسهیل در تردد زوار این مسیرها زیر بار ترافیکی برود.

بهرام نیا با اشاره به این مطلب که بر اساس بررسی و گزارشات بخش اعظمی از تصادفات بین ساعت ۲۰ تا ۲۴ رخ می‌دهد، گفت: اورژانس‌ها، پایگاه‌های امداد، هلال احمر در این ساعات از شبانه روز در آماده باش کامل باشند.

وی بر رعایت تمامی الزامات در تمامی پروژه‌های راهسازی تاکید کرد و گفت: همه پروژه‌های راهسازی باید تمامی استانداردهای فنی و مهندسی در آنها رعایت شود و خروجی عملکرد این اقدامات منجر به افزایش ایمنی برای رانندگان و سرنشینان گردد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رفع گره‌های ترافیکی در داخل شهرها در راستای حفظ حقوق شهروندی، گفت: طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی باید گره‌های ترافیکی برطرف شود و کسانی که سد معبر کردند در اسرع وقت به تخلفات آنان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق تصرف زمین‌های مشاع از جمله پیاده رو ندارد، گفت: شهرداری حق پیاده رو فروشی ندارد، بلکه بایست در مرحله اول به کسانی که به حقوق شهروندی توجه نکرده‌اند و مانع‌هایی ایجاد کرده‌اند ابلاغ کند که موانع را جمع آوری کنند، در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.

ارسال نظرات