۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۱۶۱۴۵
حجت الاسلام میرزامحمدی:

موفقیت های نظام در عرصه های مختلف بخاطر «حب ولایت» است

موفقیت های نظام در عرصه های مختلف بخاطر «حب ولایت» است
حجت الاسلام میرزامحمدی گفت: دو جبهه بیشتر وجود ندارد، یا با حسین یا با یزید. کسی که می گوید با سوریه و عراق و... کاری ندارم، در مرز سقوط قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد میرزامحمدی در شب پنجم مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: در جریان فتنه سقیفه، پیرمردها فرسوده و بچه ها پیر شدند و مومنین تا لحظه ای که خدا را ملاقات کنند، دچار رنج و غربتی شدند که در این فضای تیره و تاریک مولای متقیان بین دو شرایط قرار گرفت که صبر کند یا بجنگد.

وی گفت: در این ۲۵ سال حضرت علی(ع) نه خواب خوش داشت، نه آب خوش از گلویش پایین رفت که حضرت فرمود با چشم خودم دیدم که میراثم را جلوی خودم از بین می برند.

این کارشناس دینی تصریح کرد: اینطور نبود که چون حقش را بردند، خلاف واقع حرف بزند، بلکه بسیاری از مصادر تاریخی به این شناسنامه ۲۵ ساله اعتراف دارند. حضرت علی(ع) در اینجا فرمود جامعه ای که تحت زعامت حاکم وقت بود، به جامعه سرکش، دو رو و مملو از منافقان دچار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حاج قاسم سلیمانی می گفت: هر کس می خواهد خوارج زمان را ببیند، به آل سعود بنگرد.

وی گفت: مشکل ظالمان زمان بر سر نظام ولایت، امامت حضرت علی(ع) و هندسه غدیر در برابر اسلام سقیفه بود. آنچه که امروز در درگیری های نظام جمهوری اسلامی ایران با دشمنان می بینیم، همین است. اگر نظام جمهوری اسلامی دست از ولایت و امامت بردارد، دیگر بهانه انرژی هسته ای و موشک و... تمام می شود.

این کارشناس دینی تبیین کرد: ولایت هزینه دارد و ما هنوز به امتحانات ولایت و هزینه های آن نرسیده ایم؛ هزینه های آن را حضرت علی(ع) و شهدا داده اند و بالاترین هزینه را ابی عبدالله(ع) داد و ما در عافیت آن نفس می کشیم.

وی افزود: دو جبهه بیشتر نداریم، یا با حسین یا با یزید. کسی که می گوید من با سوریه و عراق و... کاری ندارم، در مرز سقوط قرار دارد.

ارسال نظرات