۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۱۶۶۹۲
معاون امور استان های سازمان تبلیغات:

ولایت مداری، مهم ترین عامل عزت و عظمت امروز ملت ایران است

ولایت مداری، مهم ترین عامل عزت و عظمت امروز ملت ایران است
مازندران - حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه بزرگترین و سخت‌ترین امتحان، امتحان با ولایت بودن است، گفت: در طول تاریخ افرادی بسیاری به دلیل منیت دچار لغزش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان اینکه بزرگترین و سخت‌ترین امتحان، امتحان با ولایت بودن است، گفت: در طول تاریخ افرادی بسیاری به دلیل منیت دچار لغزش شدند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب امام حسین(ع) به موقع وارد میدان شدند و ارزش خاصی پیدا کردند؛ افزود: اما متأسفانه در دوران فتنه بسیاری از خواص وارد میدان نشدند و در این امتحان بزرگ شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه، ولایت مداری را مهم ترین عامل عزت و عظمت امروز ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تجربه 43 ساله کشورمان ثابت کرده هر گاه در مسیر ولایت بودیم به پیروزی های بسیاری دست یافتیم.

حجت الاسلام شکریان، فاصله گرفتن از ولایت را عامل شکست و تباهی دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ همواره بودند خواصی که با فاصله گرفتن از ولایت خوار و ذلیل شدند و این مسأله در تاریخ انقلاب اسلامی نیز تکرار شد.

وی در بخش دیگری از با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، جایگاه خادمان حسینی را والا و بزرگ دانست و آن را نوعی مدال افتخار برشمرد و افزود: امروز وظیفه ما است که پیرو آرمان های حسینی در جامعه فعلی باشیم.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: این سازمان به عنوان یکی از ابتکارات امام راحل، گفتمان سازی و فراگیری نهضت تبیین وظیفه اصلی آن است.

وی، تربیت نیروی انسانی، کادرسازی و فراگیری گفتمان‌های اولویت دار نظارم مقدس جمهوری از جمله مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی در دوره فعلی عنوان کرد و افزود: این هدف با تکیه بر زیست بوم فرهنگی و تبلیغی هر منطقه انجام می‌شود.

حجت الاسلام شریف تبار از شکل گیری مرکز رصد و اتاق وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف رصد زیست بوم‌های مختلف در اسنان راه اندازی شده تا بتوانیم حرکت فرهنگی را متناسب با زیست بوم داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه تبلیغ مؤثر در راستای توسعه مخاطبان باید صورت گیرد، ادامه داد: در دوره جدید سازمان تبلیغات در پی توسعه مخاطبان است و آنچه امروز در جنگ تبلیغاتی، شناختی و ترکیبی لازم است از مقام خطابه به تخاطب برسیم و چهره به چهره با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم و این حرکت را با شبکه رهبری فرهنگی و شبکه امامت دنبال می کنیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات