۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۱۷۰۲۸

سناریوی هالیوود برای تغییر سبک زندگی + تصاویر

سناریوی هالیوود برای تغییر سبک زندگی + تصاویر
مزدوران هالیوود ماموریت یافته‌اند با استفاده از شهرت و نفوذ خود، سبک زندگی و ذهنیت مردم را نسبت به مسائل اخلاقی - اعتقادی تغییر دهند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، موجودیتی به نام «سلبریتی»، آن هم از نوع اصلی آن، یعنی سلبریتی «هالیوودی» به طور عام مهره‌ها و ابزارآلاتی در دست گردنندگان واقعی هالیوود هستند. از این رو، وقتی برنامه‌ای برای مردم در تاریک‌خانه‌های الیت جهانی پخت‌و پز می‌شود و قرار است به صورت زیرپوستی، خزنده و تدریجی به خورد افکار عمومی دنیا برود، سلبریتی‌ها به خط و فعال می‌شوند تا با استفاده از شهرت و نفوذ خود روی «سبک زندگی» هواداران، ذهنیت آنان را نسبت به چیزهایی که در دستگاه اخلاقی-اعتقادی مردم و افکارعمومی ناپسند و نامشروع است، ابتدا «عادی سازی» و سپس تبدیل به «فضیلت» کنند.

یکی از سرفصل‌هایی که در دو سال اخیر، به ویژه با روی کار آمدن دولت حزب دمکرات، در رأس برنامه‌های تبلیغی-ترویجی دولت‌های همسو با آمریکا، رسانه‌های وابسته به امپراتوری رسانه‌ای غرب و البته سلبریتی‌ها قرار گرفته، تبلیغ این دروغ بزرگ است که «جنسیت» و «هویت جنسی» یک امر قراردادی (و نه طبیعی و خدادادی) است که می‌توان با تربیت و آموزش آن را تغییر داد.

 

این سیالیت هویت جنسی و حمله بی‌رحمانه به مفاهیمی چون «مردانگی» و «زنانگی» حتی به کارتون‌ها و انیمیشن‌ها هم راه پیدا کرده و معلوم است که هدف اصلی این تبلیغات به شدت مسموم و ویران‌گر، کودکان هستند. مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، چندی قبل رسماً اعلام کرد که در دست‌کم ۵۰ درصد از تولیدات این کمپانی سرگرمی‌ساز، منحرفین جنسی و افراد به اصطلاح «دگرباش جنسی» به صورت رسمی شخصیت‌های اصلی را تشکیل خواهند داد.

 

اما از آن‌جا که سلبریتی‌های هالیوودی، سربازان خط مقدم ادراک‌سازی با هدف تغییرات اهریمنی و بنیادین در «انسانیت» و وجوه مختلف آن هستند، تبلیغ انحرافات و ناهنجاری‌های جسنیتی به عنوان یک «فضیلت» یا «ارزش» توسط آن‌ها از قبل‌تر از این‌ها شروع شده است.

یکی از وجوه این مأموریت شوم، تعداد نسبتاً بالای سلبریتی‌های هالیوودی است که یک یا بیش از یک فرزند یا فرزندخوانده خود را در فضایی اصطلاحاً «غیرجنسیتی» یا «جنسیت خنثی» بزرگ می‌کنند و رسماً و عملاً ترنس‌سکچوالیتی یا تغییر جنسیت را به کودکان معصوم تحت حضانت خود، حقنه می‌کنند.

حقیقت آن است که انحراف جنسی، تغییر جنسیت و آن چه که در خود هالیوود «هویت جنسی سیال» می‌نامند، پدیده‌ای بسیار گسترده و شایع در هالیوود است و این نشان از عمق منجلاب اخلاقی حاکم بر مرکز سرگرمی‌سازی دنیا دارد. احتمالاً هالیوود آزمایشگاه پایلوت یا پیشتاز را در آزمایش‌های شیطانی گردانندگان پشت‌پرده ایفاء می‌کند.

شارلیز تیرون، ستارهٔ پولساز فیلم‌های دهه 1990 هالیوود، پسری سیاهپوست به نام «جکسون» را به فرزندخواندگی گرفت. اما در آوریل 2019 اعلام کرد که پسرخوانده‌اش، در واقع «دختر» است. او اعلام کرد از این موضع بسیار خوشحال است و بیش از همیشه از «دختر» جدیدش حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.[1]

جکسون در خردسالی

جکسون در آغاز نوجوانی!

فرزند مشترک آنجلینا جولی و برد پیت، با نام «شیلو جولی پیت»، که یک دختر است، از کودکی شروع به پوشیدن لباس‌های پسرانه و رفتار و اطوار پسرانه کرد و اکنون جولی اعلام کرده که دخترش می‌خواهد «پسر» باشد.

 

وارن بیتی و آنت بِنینگ، از زوج‌های معروف بازیگر در هالیوود دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، دختری به نام کتلین ایرا بیتی داشتند. وارن بیتی در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه با نشریه «پیپل» اعلام کرد که دخترش کتلین، اکنون پسری به نام «استفان» است و او به این پسر بسیار افتخار می‌کند[2]

کتلین در نوجوانی در کنار پدر و مادرش

استفان!

چند ماه قبل، سیلی نمایشی و کاملاً برنامه‌ریزی‌شده ویل اسمیت به صورت کریس راک در مراسم اسکار- که به عنوان «سیلی غیرت» به افکار عمومی فروخته شد-  به خبر اول محافل سینمایی تبدیل شد. این در حالی است که پسر ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت، به نام «جیدن اسمیت» در نوامبر ۲۰۱۸ رسماً اعلام کرد که همجنسباز است.[3]

 

سالی فیلد، ستارهٔ قدیمی هالیوود که در فیلم ضدایرانی «بدون دخترم هرگز» در نقش بتی محمودی بازی کرد، در مارس ۲۰۱۴ در نامه‌ای سرگشاده، با سوز و احساس و «افتخار» فراوان اعلام کرد که پسرش «سم گریسمن» همجنسباز است.[4]

 

در سال ۲۰۱۵، دختر ۱۶ سالهٔ جانی دپ و خواننده/مدل فرانسوی ونسا پارادیس، به نام لیلی رز دپ، اعلام کرد که «هویت جنسی سیال» دارد و گرایش اصلی او به همجنسبازی است.[5]

 

رونان فارو، روزنامه‌نگار آمریکایی، فرزند یک زوج جنجالی قدیمی در هالیوود، یعنی وودی آلن (بازیگر و کارگردان معروف) و میا فارو، در سال ۲۰۱۸ با قبول جایزه‌ای از یکی از مؤسسات حامی انحرافات جنسی، اعلام کرد که عضوی از این جامعه است.[6] نکته بسیار قابل‌تاملی که دربارهٔ او وجود دارد این است که او یکی از افراد کلیدی در فاش کردن اسرار فساد و سواستفاده جنسی «هاروی واینشتاین»، تهیه‌کننده پرفدرت و ذینفوذ سابق بود و خود بارها مورد سواستفاده قرار گرفت.

 

علاوه بر او، مادرش میا، هم خود قربانی سورفتار و انحرافات اخلاقی پدرش بود و در زمان زندگی مشترک با وودی آلن، فاش کرد که وودی از دخترخوانده آن‌ها سواستفاده جنسی می‌کرده است! از چنین منجلابی البته بیرون آمدن فردی همجنسباز چندان دور از ذهن نبود.

 

شریلین سرکیسیان، معروف به «شِر»، از معروف‌ترین خوانندگان و بازیگران دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ هالیوود، از ازدواج با خواننده، بازیگر و سیاستمدار آمریکایی به نام «سانی بونو»، دختری به نام «چستیتی سان بونو» داشت. با توجه به آن‌چه تا الان گفتیم، اصلاً غیرمنتظره نیست که بگوییم آن دختر اکنون مردی به نام «چَز بونو» است!

چستیتی در کودکی در بغل پدرش سانی بونو

چستیتی سابق و چز فعلی در کنار مادر «شِر»

گوردون متیو سامنر معروف به «استینگ»، از معروف‌ترین خوانندگان بریتانیایی سبک راک و بازیگر، دختری به نام «الیوت سامنر» دارد. الیوت در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که به لحاظ جسنیتی، «خنثی» است و تمایلات همجنسبازانه دارد.[7] او مدعی شد که اصولاً «جنسیت» هیچ اهمییتی ندارد و دوست دارد او را به عنوان «موزیسین» بشناسند، بدون آن که اسم مرد یا زن روی او باشد!

 

در پاییز سال گذشته، خبر کشته شدن یکی از عوامل یک فیلم سینمایی سر صحنه توسط بازیگر معروف قدیمی، «آلک بالدوین»، جنجالی شد. آلک بالدوین و همسر بازیگرش، کیم بسینگر، دختری به نام «ایرلند» دارند که او هم خود را به لحاظ هویت جنسی، «سیّال» اعلام کرده است و البته این نام دیگری برای همجنسبازی است.

 

این فهرست را می‌توان تا ده‌ها اسم ادامه داد. اما آیا این حجم از انحرافات هویت جنسی، در هالیوود طبیعی است؟ حتی اگر ادعای کاملاً باطل، جعلی و دروغ طرفداران LGBT را قبول کنیم که این مساله گرایشی کاملاً «طبیعی» است (که دروغ محض است)، چرا تا چند دهه پیش تنها درصدی بسیار بسیار کوچک از انسان‌ها را دچار این «گرایش طبیعی» می‌دانستند و امروز، همگام و همراه با برنامه‌های شبکه جهانی شیطان، به ناگاه شاهد انفجار آتشفشانی این همه فرد تراجنسیتی، مخنّث و منحرف جنسی در رسانه‌ها و در بین سلبریتی‌ها هستیم؟

آیا این یک برنامه عملیات روانی کاملاً سیستمیک و هدفمند نیست؟ آیا دور از ذهن است که ایادی «لوسیفر» (همان ابلیس در فرهنگ مسیحی)، از ابتدای تأسیس، حسابی ویژه برای پیشبرد برنامه‌های کنترل ذهن و ادراک‌سازی خود روی هالیوود باز کرده‌اند؟


[1] https://www.dailymail.co.uk/news/article-6938233/Charlize-Theron-child-thought-boy-girl.html

[2] https://people.com/celebrity/warren-beatty-transgender-son-stephen-his-hero/

[3] https://www.huffpost.com/entry/will-smith-son-jaden-style_n_56bb365ee4b0c3c5504f745a

[4] https://www.advocate.com/politics/2014/03/28/sally-field-writes-heartwarming-letter-about-gay-son-blasts-license-discriminate

[5] https://www.stuff.co.nz/life-style/love-sex/71430786/johnny-depps-daughter-lily-rose-reveals-she-is-sexually-fluid-for-lgbti-project

[6] https://www.lgbtqnation.com/2018/04/ronan-farrow-comes-lgbt-award-ceremony/

[7] https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/stings-child-eliot-sumner-i-dont-believe-in-gender-labels-w158886/

ارسال نظرات