۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۱۷۳۹۷

انتصابات جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتصابات جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
رئیس و دبیر شورای مرکزی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم، مشاور مدیرکل حوزه ریاست در امور شهدا و ایثارگران و سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌ معارفه شدند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران مرکز خدمات، مراسم معارفه حجج اسلام ملکدار به عنوان رئیس شورای مرکزی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات و محمودی به عنوان دبیر مرکزی این قرارگاه و همچنین آقایان ساعد نیکبخت به عنوان مشاور مدیر کل حوزه ریاست در امور شهدا و ایثارگران و محسن صحرایی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در این مراسم، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالحسین (ع) گفت: برگزاری مراسم‌ عزاداری توسط عموم مردم در ایام محرم امسال بسیار شکوهمند بود و تمامی توطئه‌های دشمنان و تبلیغات مسمومی که در خصوص برپایی عزاداری و پخش نذورات انجام می‌دادند را خنثی کرد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: ساختارمندی نمی‌بایست موجب کندی فعالیت‌ها و عقب‌ماندگی گردد، بلکه ساختارمندی با رویکرد جهادی، مطلوب است و باید رویکرد جهادی را در جامعه و در مرکز خدمات نهادینه کنیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: آغاز به فعالیت مرکز خدمات با رویکرد جهادی بوده و لذا نباید این روحیه در مرکز سست شود و نیاز است روز به روز تقویت گردد.

وی با بیان اینکه فعالیت جهادی به معنای بذل تمام وسع در دفاع از دشمن است، افزود: اگر در مرکز خدمات و در قرارگاه جهادی به طلاب خدمت‌رسانی می‌کنیم برای این هدف است که رسالت و نقش طلبگی روحانیون در جامعه عملیاتی و محقق شود؛ همین نقشی که دشمن سعی دارد آن را کم‌اهمیت نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیاز به حمایت دارند و باید آنها را تقویت کنیم.

وی ضمن خیر مقدم به آقای نیکبخت برای حضور در مرکز خدمات گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و باید این حق را ادا کنیم و خدمتگزار شهدا و خانواده شهدا باشیم.

رئیس مرکز خدمات افزود: خانواده شهدای روحانی بیش از آنکه نیازمند خدمات مادی باشند نیازمند خدمات عاطفی هستند مطمئناً دیدار با خانواده شهدای روحانی و تکریم آنان تأثیر بسیار در روحیه ایشان خواهد داشت.

وی همچنین با تشکر از آقای صحرایی برای قبول مسئولیت سرپرستی روابط عمومی مرکز خدمات گفت: با توجه به اینکه تلاش‌های بسیاری در حوزه روابط عمومی ستاد و مراکز استانی انجام می‌شود ولی در واقع بسیاری از جامعه هدف مرکز خدمات از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز بی‌اطلاع هستند که نیاز است برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی بیان کرد: نیاز است تلاش‌هایی که در مرکز خدمات حوزه های علمیه انجام می‌شود به اطلاع طلاب و روحانیون رسانده شود.

در پایان این جلسه، احکام مسئولیتی جدید توسط رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به ایشان اعطا شد.

ارسال نظرات