۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۱۷۴۱۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

رسانه‌ مهم‌ترین تریبون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رسانه‌ مهم‌ترین تریبون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه رسانه‌ها بزرگ‌ترین تریبون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: از این ظرفیت در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی در نشست کارگروه فضای مجازی که در بنیاد شهید لرستان برگزار شد، گفت: به ظرفیت و نقش فضای مجازی در زمینه های مختلف باید توجه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ظرفیت مناسبی است.

وی از رسانه‌ها به عنوان بزرگ‌ترین تریبون برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی باید از این ظرفیت استفاده شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید تمرکز بیشتری بر روی دفاع مقدس و معرفی آن به نسل جدید داشت، گفت: در این راستا رسانه و فضای مجازی ظرفیتی نقش آفرین است.

وی رسالت رسانه‌ها در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را سنگین خواند و گفت: باید موضوع دفاع‌مقدس و فرهنگ شهادت به نسل جدید انتقال داده شود.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: در جهت ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا رسانه ها می توانند نقش مؤثری داشته باشند و از  این ظرفیت در جهت بازگو کردن این خاطرات و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات