۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۱۷۴۵۷

پخش چهارمین سری «نشان ارادت» از امشب

پخش چهارمین سری «نشان ارادت» از امشب
تهیه‌کننده برنامه «نشان ارادت» گفت: پخش سری چهارم این برنامه با اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمدعلی بای از شنبه ۲۹ مرداد ماه در شبکه دو آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پویان هدایتی تهیه‌کننده برنامه «نشان ارادت» خبر داد: پخش سری چهارم این برنامه با اجرای حسین متولیان و کارگردانی محمدعلی بای از امروز شنبه ۲۹ مرداد در شبکه دو آغاز می‌شود. «نشان ارادت» هر روز ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می‌رود و ساعت ۲۴ همان روز، تکرار آن پخش خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ابراز ارادتی به امام حسین(ع) است. در این کار تلاش شده به دور از کلیشه‌های رایج این ابراز از زبان هنرمندان و دیگر چهره‌های اجتماعی و سیاسی بیان شود. برای رسیدن به این خواسته نیز پژوهش‌های مفصلی صورت گرفته تا نتیجه دلخواه حاصل شود. البته عکس‌العمل مخاطبان نشان می‌دهد در رسیدن به این خواسته توانسته‌ایم به موفقیت لازم دست یابیم.

هدایتی ادامه داد: در قسمت نخست، میرطاهر مظلومی مهمان برنامه است و روز یکشنبه و دوشنبه پویا امینی و سیروس همتی در آن حضور دارند. در برنامه «نشان ارادت» مهمان‌ها از ارادت خود به سیدالشهدا(ع) می‌گویند و روایت خود از توسل به امام حسین(ع)، خاطرات مختلف ایام عزاداری، راهپیمایی اربعین و ... را بیان می‌کنند.

وی افزود: در سری جدید برنامه، علاوه بر چهره‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و ... مردم معمولی هم حضور دارند. همچنین بخشی از برنامه به معرفی آئین‌ها و مناسک عزاداری اقوام مختلف کشورمان اختصاص دارد.

ارسال نظرات