۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۱۷۸۶۵
آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

مردم همواره قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند

مردم همواره قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند
دبیر شورای نگهبان گفت: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز طی سخنانی در جلسه این شورا با بیان اینکه امروز روز اول هفته دولت است و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم، گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تبریک می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت بیشتر را به آنها عطا کند.

وی درباره عملکرد یک ساله دولت سیزدهم اظهار داست: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آنها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی تشکر می‌کنیم و توفیق آنها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه برمبنای تعالیم اسلامی و از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، تصریح کرد: مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

 آیت‌الله جنتی سفرهای استانی دولت را عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور دانست و گفت: ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیمات درستی برای حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

وی افزود: خداوند مردم شریف ایران را که صادقانه عمری را در خدمت اسلام، انقلاب و نظام بودند را حفظ و دشمنانشان را زمین‌گیر کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
خدا خیرشون بده
انشالله که وضعیت هر روز بهتر بشه
0
0