۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۷۱۸۰۲۹
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی:

آیت الله ناصری همواره پشتیبان نظام اسلامی و حامی امام و رهبری بود

آیت الله ناصری همواره پشتیبان نظام اسلامی و حامی امام و رهبری بود
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در پیام تسلیت درگذشت آیت الله ناصری گفت: آن عالم وارسته همواره پشتیبان نظام اسلامی و امام راحل عظیم الشأن بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا در پی درگذشت آیت الله ناصری از اساتید برجسته اخلاق حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.
ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله آقاى حاج شيخ محمد علی ناصرى(رضوان الله تعالی علیه) را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، زعیم حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت الله مظاهری (حفظه الله تعالی)، فرزندان فاضل و مکرم، حوزه‌های علمیه و شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.
استاد اخلاق شریفی که سال‌های عمر با برکت خود را در خدمت به ترویج اخلاق حسنه و معارف الهی اسلام سپری کرد و الگوی زهد، مجاهدت، حسن معاشرت ، اخلاق و تواضع بود که با صفای نفس، عشق و ارادت کم نظیری به حضرت بقية‌الله الأعظم ارواحنا له الفداء داشت، و با همان صفا و عشق فعالیت‌های ماندگار و پر برکتی را در ایجاد مدارس علمیه و مراکز آموزشی و تربیت شاگردان متعدد، بنیان نهاد.
آن عالم وارسته همواره پشتیبان نظام اسلامی و امام راحل عظیم الشأن(قدس‌سره الشریف) بود و در حمایت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استوار بود.
برای روح بلند آن عالم وارسته علو درجات و برای فرزندان بزرگوار و بازماندگان و ارادتمندان آن فقید سعید، صبر و اجر مسئلت دارم.

٢٨/محرم الحرام ۱۴۰۱/۶/۴

احمد واعظی

ارسال نظرات