۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۱۸۱۹۱
همزمان با برگزاری رویداد ملی جهاد مقدس:

کتاب دوباره فردوس روایت حضور جهادی آیت الله العظمی خامنه‌ای رونمایی می‌شود

کتاب دوباره فردوس روایت حضور جهادی آیت الله العظمی خامنه‌ای رونمایی می‌شود
در سالگرد حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در حادثه زلزله فردوس، رویداد ملی جهاد مقدس در این شهرستان برگزار می شود و کتاب دوباره فردوس روایت حضور جهادی آیت الله العظمی خامنه‌ای در زلزله فردوس رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در واقعه زلزله فردوس در شهریور ماه سال 1347 ، رویداد ملی جهاد مقدس در این شهر برگزار می شود .

عطارزاده در ادامه اظهار داشت: در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی خواهد شد. این کتاب به قلم اقای مهرداد نوشته شده برای اولین بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال۱۳۴۷ منتشر می شود.

عطارزاده با اشاره به اینکه حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله فردوس در سال 1347 به این شهرستان سفر کردند، افزود: ایشان طی حضوری دو ماهه در این شهر ضمن جمع آوری کمک های مختلف مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت رسانی به مردم زلزله زده فردوس سامان دادند.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب افزود: با هدف تبیین و ارائه الگوی تراز مدیریت جهادی، رویداد ملی «جهاد مقدس» از اول الی سیزدهم شهریورماه با محوریت خدمت رسانی به مردم شهرستان فردوس و مناطق اطراف آن برگزار می شود.

وی افزود: این خدمت رسانی با حضور ۵۰ گروه جهادی و ۵۰۰ جهادگر نخبه در قالب اجلاسیه ملی جهادگران کشور در حوزه های خدمات ،عمرانی، عشایری پزشکی و دندانپزشکی خواهد بود که به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ،سازمان بسیج سازندگی و ستاد استانی این رویداد در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

عطارزاده خاطر نشان کرد: برنامه محوری رویداد ملی «جهاد مقدس» آیین رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» است . وی افزود: این مراسم با حضور جمعی از مسئولین کشوری، فرهیختگان، نخبگان و فعالان عرصه جهاد و خدمت رسانی در مصلی جمعه شهرستان فردوس برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله خامنه ای برپایی نمایشگاه تصویری «جهاد مقدس» با موضوع روایت حضور حضرت آیت الله خامنه ای در زلزله فردوس، برگزاری مسابقه دانش آموزی با هدف تبیین الگوی جهادی ویژه نوجوانان، برگزاری کارگاه تبیین گفتمان مدیریت جهادی رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سطح شهر فردوس و برپایی نمایشگاه عرصه آثار و محصولات مرتبط با اندیشه معظّم له را از برنامه های پیش بینی شده در حاشیه این رویداد عنوان کرد.

کتاب دوباره فردوس روایت حضور جهادی آیت الله العظمی خامنه‌ای رونمایی می‌شود

ارسال نظرات