۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۱۸۲۹۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

جوانان باید با آگاهی از انقلاب و نظام حمایت کنند

جوانان باید با آگاهی از انقلاب و نظام حمایت کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: باید جوان ما و نسل های جدید به معنای واقعی جهاد تبیین واقف باشند و بدانند که این امر که یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در دیدار با جمعی از طلاب کرمانشاهی در سخنانی اظهار داشت: موضوع جهاد تبیین دارای ابعاد بسیار گسترده ای است که بی شک عملی شدن آن می تواند زمینه تحولات بسیار بزرگی در کشور شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امروز باید جوان ما و نسل های جدید به معنای واقعی جهاد تبیین واقف باشند و بدانند که این امر که یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است تا چه حد در آینده این نظام مقدس تاثیرگذار است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: باید واقعیت ها و حقایقی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی روی داده است برای نسل جوان ما به خوبی تبیین شود، زیرا اگر در این کار کوتاهی کنیم این دشمنان هستیم که فکر و باور جوان ما را به سود خود تغییر می دهند.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: جوان ما باید به خوبی مرحله به مرحله این انقلاب را از روزهای نخستین تا به امروز که در اوج اقتدار و صلابت هستیم را به خوبی درک کند و با آن آشنا باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: جوان ما باید آفت هایی که همواره این نظام و انقلاب را تهدید کرده و می کنند را به خوبی بشناسد، لذا این وظیفه بر عهده ما روحانیون و طلاب است.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جهاد تبیین از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و در این میانه تهاجم رسانه ای و فرهنگی دشمن علیه این نظام مقدس، جهاد تبیین می تواند بهترین سنگر در مقابل این توطئه ها باشد، زیرا جوان ما باید با آگاهی از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: مساجد ما باید کارکردهای خود را تنوع ببخشند، باید کلاس های بصیرتی همواره برای نسل های جدید دایر باشد، مسجد باید بخشی از اوقات فراغت جوان ما را برعهده بگیرد و بی گمان اگر این مهم محقق شود بسیاری از آفت های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ما از بین می روند./1400/

ارسال نظرات