۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۷۱۸۳۷۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید رجایی و باهنر ارزش های اسلامی را به گفتمان انقلابی تبدیل کردند

شهید رجایی و باهنر ارزش های اسلامی را به گفتمان انقلابی تبدیل کردند
امام جمعه خرم آباد گفت: شهید رجایی و باهنر ارزشهای اسلامی را به گفتمان انقلابی تبدیل و با رفتار خود فضیلت‌ها و آرمان‌ها را در محیط اداری و در تعامل با مردم ترویج کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هشتم شهریور گرامیدشت شهید محمد علی رجایی وحجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر است.

وی افزود: این دو شهید گرانقدر با رفتار و گفتار خود فضیلت‌ها و آرمان‌ها را در محیط اداری و کار و در تعامل با مردم ترویج کردند و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به یک گفتمان انقلابی تبدیل کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: آن چیزی که سرآمد ویژگی  های این دو شهید بزرگوار بود همان تقوا و پرهیزکاری بود که هم در کسب آن و هم در ذخیره آن مجاهدت کردند.

وی تاکید کرد: تقوا به خصوص در محیط‌های اداری یعنی انسان پرهیزکاری همراه با حرکت و فعالیت و گشایش در کار مردم داشته باشد.

حجت الاسلام المسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تشکیلات ثبت اسناد پیچیدگی‌های خود را دارد و متصل شدن به سامانه‌ها یکی از راه های برون رفت ازاین پیچیدگی ها است، اظهار داشت: مجموعه تحولاتی که در قوه قضائیه لازم است بدون تحول در مسائل ثبتی و اسناد محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه قوه قضائیه از ادارات و سازمان‌های گوناگون تشکیل شده که تحول آنها باید همراه با هم واقع شود، تصریح کرد: در لرستان مسائلی داریم، بحث تداخل اراضی کشاورزی و منابع ملی در استان ما که منبع درآمد مردم بخش کشاورزی است، موضوع مهمی است که باید در حل و فصل آن تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: زندگی مردم براساس کشاورزی است و تداخل ایجاد شده می‌طلبد در استان تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: مردم در مشقت هستند و می‌طلبد به تصمیمی در موضوع تداخل اراضی برسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم در بحث صدور سند زراعی دچار مشکل هستند، افزود: از طرفی باید مراقبت کنیم محیط زیست آسیب نبیند درختان بلوط وجنگل ها از هر آسیبی حفظ شوند اما باید به کشاورز و زارع هم حق بدهیم که زندگی او به چه شکلی تأمین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امیدواریم سفر رئیس سازمان ثبت اسناد به استان همراه با نتیجه روشنی باشد، عنوان کرد: یکی از نتایج این باشد که هرچه سریعتر موضوع تداخلات اراضی تعیین تکلیف شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر تنها سه درصد از اراضی زراعی استان سند دار شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: موضوع دیگر تعیین تکلیف زمین هایی است که ساخته شده ودرمحدوده شهرها هستند ولی مسکن و شهرسازی ودرمواردی شهرداری ادعای مالکیت زمین این خانه های ساخته شده را دارد که این هم باید تعیین تکلیف شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات