۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۱۸۳۳۷
رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مؤلفه های عملی و رفتاری شهید رجایی و باهنر الگوی مسؤولان قرار گیرد

مؤلفه های عملی و رفتاری شهید رجایی و باهنر الگوی مسؤولان قرار گیرد
لرستان - حجت الاسلام حیات الغیب خدمت به مردم و رفع مشکلات را وظیفه سنگین همه مسؤولان خواند و گفت: در این عرصه مؤلفه های عملی و رفتاری شهید رجایی و باهنر الگو قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت: شهدای دولت باید الگو و اسوه همه ما در عرصه خدمت رسانی به مردم باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه مؤلفه های عملی و رفتاری این دو شهید بزرگوار الگوی همه ما است، افزود: اخلاص، ساده زیستی، تقوا، خدمت بی منت، انقلابی بودن، مردمی بودن، تلاش جهادی و امیدآفرینی در جامعه از جمله ویژگی های شهید رجایی و باهنر بود.

وی ادامه داد: امروز برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و گرفتاری ها باید دولتمردان از نیروهای قوی، انقلابی و کارآمد استفاده کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه با اشاه به ایجاد آشوب و در گیری در عراق، خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان برای ایجاد فتنه کمر همت بسته اند و با ایجاد تفرقه و آشوب جلوی برپایی مراسم اربعین حسینی را می گیرند و این دشمنی با اسلام را نشان می دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه ها و فتنه های دشمن آگاه بود، عنوان کرد: راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت و آگاهی است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه بر ضرورت وحدت بین مسؤولان تاکید و عنوان کرد: وحدت نیاز امروز جامعه ما است.

وی خاطرنشان کر: آنچه که به توسعه استان کمک می کند را باید مطالبه گر باشیم و در این راستا کمک حال مسؤولان باشیم، صاحبان قلم و بیان و اساتید حوزه و دانشگاه نقش مهمی در مطالبه گری دارند.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث وحدت گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به مردم در سایه وحدت محقق می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات