۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۱۷۸۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقدامات مسئولان مبتنی بر کار علمی و کارشناسی باشد

اقدامات مسئولان مبتنی بر کار علمی و کارشناسی باشد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه فعالیت مبتنی بر کار علمی و کارشناسی مورد توجه قرار گیرد، گفت: روشی که مبتنی بر کار مجاهدانه و یاد خدا باشد موجب پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم آغاز هفته دولت با گرامیداشت شهدای هفته دولت شهید رجایی و شهید باهنر و 6 هزار و 544 شهید استان لرستان، گفت: تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی جامعه امروز مسئولیت ها را سخت کرده است و اراده قوی در این شرایط ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: فعالیت مجاهدانه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر افرادی که در قوه مقننه، قضائیه و بخش های خصوصی مشغول خدمت گزاری هستند، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات جامعه امروز باید اقدام مبتنی بر کار علمی و کار کارشناسی مورد توجه خدمت گزاران مردم در دولت باشد و باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی دوره خدمت گزاری به مردم، باید همراه با تحرک انقلابی و عقلانی و حرکت اندیشه ورزانه و عقلانی باشد، بیان کرد: در نظام اسلامی دوره مسئولیت باید دوره ای پویا، متحرک، انقلابی و عقلانی باشد، براین اساس باید شاخصه های کار و خدمت گزاری را در نظر بگیریم.

حیات جامعه به عدالت است

وی با بیان اینکه حکومت امام علی(ع) را باید اسوه خود قرار داده و حرکت ما در مسیر و جهتی باشد که شاخص آن حکومت امام علی(ع) است، خاطرنشان کرد: حیات جامعه به عدالت است و هر اقدامی که انجام می شود باید پیوست عدالت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان فساد ستیزی را مکمل عدالت ورزی خواند و خاطرنشان کرد: باید با فساد در تمام اشکالش مبارزه شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات