۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۸۷۶۶۷
امام جمعه بروجرد:

بدون «مردمی بودن» نمی توان در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداشت

بدون «مردمی بودن» نمی توان در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداشت
لرستان - حجت الاسلام حسینی بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه مردمی بودن مدیران و مسؤولان تأکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم باید کنار آنان بود و درد آنها را حس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز، در دیدار رؤسای ادارات و فرماندار شهرستان بروجرد به مناسبت آغاز هفته دولت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر برای هر مقام و مسؤولی باید الگو باشد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دلسوزی، ساده زیستی و مردمی بودن شهید رجایی و باهنر می تواند برای مسؤولان در سطوح مختلف الگو باشد، افزود: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم باید در اولوبت مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان حدیث «إنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَيكُم مِن نِعَمِ اللّهِ عَلَيكُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَجوزُوا النِّعَمَ»، عنوان داشت: مسؤول و مدیر موفق باید اخلاق خوب و چهره گشاده با مردم داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی عمده نارضایتی مردم را عدم ارتباط پیدا کردن با مسؤولین عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم و خودمان را در معرض مردم قرار دهیم تا به سهولت بتوانند با ما ارتباط بر قرار کنند، مدیران و مسؤولان باید ویژگی مردمی بودن را حفظ و تقویت کنند.

وی با بیان اینکه همه ما مسؤولان باید خود را مدیون خون شهدا و شکنجه های ایثارگران بدانیم و برای تحقق اهداف و آرمان های شهدا گام برداریم، اظهارداشت: مهم ترین اقدام در این راستا خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه است.

روحیه جهادی و انقلابی شاخصه مدیران انقلابی است

امام جمعه بروجرد داشتن تفکر و روحیه انقلابی و جهادی را دیگر شاخصه مدیران انقلابی خواند و گفت: با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم اشاره کرد و گفت: مدیران و مسؤولان باید موانع مسیر اشتغال و ازدواج جوانان را بردارند و با رونق تولید به سمت رشد و پیشرفت کشور قدم بردارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات