۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۸۷۵۴۹
امام جمعه بروجرد:

پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در سایه خدمت خالصانه و جهادی محقق می شود

پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در سایه خدمت خالصانه و جهادی محقق می شود
لرستان - حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولان باید برای رفع مشکلات جامعه گام بردارند، گفت: این مهم در سایه خدمت خالصانه و جهادی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در دیدار مسؤولان دستگاه‌های اجرایی که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و گفت: مدیران و مسؤولان خادمان مردم هستند.

امام جمعه بروجرد افزود: هفته دولت یادآور خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر است که خدمات شایسته‌ای از خود به یادگار گذاشتند و باید از این بزرگان درس گرفت.

وی بر ضرورت خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و تلاش برای رفع موانع و مشکلات جامعه ادامه داد: خدمت خالصانه و حضور مسؤولان در جمع مردم سبب علاقه‌مندی آنها به نظام اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هم جدا نیستند، تصریح کرد: دولتمردان، برگزیدگان مردم هستند و با حرکت جهادی باید در راه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام بردارند.

وی مردم را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان وظیفه ای خطیر بر دوش همه ما بوده و در این راستا باید همتی جهادی و مدیریتی انقلابی صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: همه ما باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم و هدفمان توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه این صندلی ها به کسی وفا نکرده و باید به مردم خدمت صادقانه نمود تا خوبی از شما برجای بماند، گفت: خدمت به مردم رشد و پیشرفت جامعه را در پی دارد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات