۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۸۸۱۱۲
امام جمعه موقت الیگودرز:

خدمت جهادی و انقلابی به منزله ادامه راه شهدا است

خدمت جهادی و انقلابی به منزله ادامه راه شهدا است
لرستان - حجت الاسلام امیدیان بر ضرورت خدمت به مردم و ادامه راه شهدا در مقام عمل، گفت: این مهم روحیه انقلابی و جهادی مسؤولان را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مجید امیدیان، عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: قیام امام حسین(ع) سبب بقای دین و مبارزه با منکرات بود و تا قیامت اسلام را بیمه کرده است.

امام جمعه موقت الیگودرز افزود: امروز بعد از گذشت سال ها از قیام عاشورا و به برکت شیعیان راستین و رهروان واقعی امام حسین(ع) و به رهبری امام راحل(ره)، کشور ما حکومتی شیعه را بنا نهاده و دشمنان وقتی دیدند دستشان از این کشور کوتاه شده است، به فکر افتادند که باید اطراف ولی فقیه را خالی و سربازانش را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه در یکی دو سال ابتدایی تعداد زیادی از جمله شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند، ادامه داد: دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ما پس از چهل و سه سال، سرافرازانه وارد گام دوم خود شده و تمام نقشه های آنان با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام امیدیان بیان کرد: امروز نیز باید با پیروی از شهدا، مسؤولان ارشد با گماردن مدیرانی جهادی و شایسته برای خدمت به مردم راه انقلاب و آرمان شهدا را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری، ساده زیستی، عدالت محوری شهیدان رجایی و باهنر باید برای دولتمردان الگو باشد و مدیران و مسؤولان روحیه مردمی را را حفظ و تقویت نمایند و برای رفع مشکلات مردم بین مردم باشند و درد مردم را لمس کنند.

حجت الاسلام امیدیان شهید رجایی و باهنر را نمونه بارز ایثار جان و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: امروز همه ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم و در هر جایگاه و موقعیتی که قرار داریم با خدمت به مردم و جامعه و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب باید راه شهدا را ادامه دهیم./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات