۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۱۸۶۹۷

خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فاقد هر گونه جریمه تأخیر و کارمزد است

خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فاقد هر گونه جریمه تأخیر و کارمزد است
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از زمان تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان تاکنون بیش از ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیازمندان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مناسبت هفته بانکداری اسلامی، اظهار داشت: از زمان تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان کرمان تاکنون بیش از 448 میلیارد و 914 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 63 هزار نفر از نیازمندان پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در جامعه افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سال 1395 باهدف جذب منابع مردمی در جهت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم تسهیلات این صندوق را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند هستند ارائه کنیم تا بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند؛ به‌عنوان نمونه خدمات این صندوق فاقد هر گونه جریمه تأخیر و کارمزد است و تلاش کردیم قرض‌الحسنه را در این سیستم عملیاتی کنیم.

وی در ارتباط با آخرین آمار مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در حال حاضر 302 هزار و 991 مشتری در صندوق امداد ولایت کرمان وجود دارد و از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند، صندوق به شبکه شتاب کشوری متصل است و خدمات بانکی را به‌صورت 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

عسکری‌نژاد تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در شش سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

وی، خاطرنشان کرد: در پنج‌ماهه سال جاری نیز بیش از 44 میلیارد تومان تسهیلات در قالب هزار و 61 فقره وام توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت ‌شده و امیدواریم بتوانیم این خدمت قرض‌الحسنه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/511/ن

ارسال نظرات