۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۱۸۸۷۶

تشرف جمعی از مسئولان مراکز اسلامی آمریکای لاتین به مسجد مقدس جمکران

تشرف جمعی از مسئولان مراکز اسلامی آمریکای لاتین به مسجد مقدس جمکران
جمعی از مسئولان مراکز اسلامی آمریکای لاتین با حضور در مسجد مقدس جمکران به اقامه نماز در این مکان مقدس پرداختند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جمعی از مسئولان مراکز اسلامی آمریکای لاتین با حضور در مسجد مقدس جمکران به اقامه نماز در این مکان مقدس پرداختند و در ادامه با حجت الاسلام مهدی حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام حسین آبادی در این دیدار به بیان تاریخچه مسجد مقدس جمکران و توجه مراجع و علمای شیعه از گذشته تا به حال پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با گفتمانی که ایجاد کرد جبهه ای از مستضعفین عالم را در مقابل مستکبرین تشکیل داد اظهار کرد: این گفتمان از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و به تدریج به لبنان، عراق، سوریه، یمن و حتی قلب اروپا و آمریکا کشیده شد تا جایی که امروز جبهه مقاومت جبهه ای به وسعت تمام دنیا شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه مسئله اصلی جبهه حق اعتقاد قلبی به خدا و ولی خداست، گفت: حق خواهان عالم اعتقاد قلبی دارند که ولی خدا ظهور خواهد کرد و فرامین الهی را در جهان جاری خواهد ساخت.

حسین آبادی با اشاره به اینکه در مسجد مقدس جمکران تلاش می کنیم جریاناتی که به دنبال خدا و ولی خدا هستند را از هر دین آسمانی در این مکان مقدس جمع کنیم، ابراز کرد: ما با برگزاری اجتماعات مختلف از ملیت های غیرایرانی در مناسبت هایی همچون نیمه شعبان، نهم ربیع الاول و میلاد حضرت عیسی(ع) به دنبال هم افزایی برای نصرت و یاری ولی خدا هستیم چرا که اگر بین مومنین عالم همدلی ایجاد شود ظهور ولی خدا به تاخیر نخواهد افتاد.

ارسال نظرات