۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۱۸۹۰۳
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

مطالبه گروهی، قانون حمایت از آمران به معروف را زنده می کند

مطالبه گروهی، قانون حمایت از آمران به معروف را زنده می کند
خزعلی بر مطالبه گروهی نسبت به حمایت از آمران به معروف تاکید کرد و گفت: از سال ۹۴ تا امروز با بهانه تراشی‌های نابجا اجرای قانون حمایت از آمران به معروف برزمین مانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه بین المللی امر به معروف و نهی از منکر که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، غفلت را مهم ترین عامل عاشورا آفرینی برشمرد و گفت: باید با حضور خالصانه در میدان و با بصیرت افزایی غفلت در جامعه را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه زندگی اولیای خدا برپایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است، ابراز کرد: تا وقتی قطار امر به معروف و نهی از منکر حرکت نکرده است همه خاموش هستند اما زمانی که این قطار حرکت خود را آغاز می کند هر کسی به شیوه خود به آن می تازد.

خزعلی افزود: از سال 94 تا به امروز که قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شده است متاسفانه با بهانه تراشی های نابجا اجرای این مصوبه بر زمین مانده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه 360 بند در حمایت از این فریضه به تصویب مجلس رسیده است، تصریح کرد: با مصلحت اندیشی غیرقانونی نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها غفلت کرده اند و علی رغم همه وعده ها مصوبات امر به معروف و نهی از منکر در راستای ورود بانوان به ورزشگاه ها عملی نشد.

خرعلی ادامه داد: حضور بانوان قبح شکنی هایی در پی داشت که بنا بود با ساز و کارهای لازم مانع اینگونه هنجار شکنی ها در ورزشگاه ها باشیم.

وی ادامه داد: موافقان سند 2030 همچنان در این دولت حضور دارند و با نفوذ به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و حتی دولت مردمی هستند.

خرعلی با اشاره به اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر لغو نشده است، اظهار داشت: مصوبات حمایت از آمران همچنان پابرجاست و تنها مطالبه عمومی و گروهی را می طلبد و فعالان این حوزه بدانند که حرکات گروهی و مطالبات دسته جمعی تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات