۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۱۹۰۲۵

هم صدایی روزنامه اصلاح طلب با جریان رسانه ای وابسته به منافقین

هم صدایی روزنامه اصلاح طلب با جریان رسانه ای وابسته به منافقین
وب‌سایت کلمه، رسانه منتسب به اعضای فراری جریان فتنه که توسط نزدیکان و مشاورین «میرحسین موسوی» اداره می‌شود، آشکارا از «هم‌جنس‌بازان» دفاع کرد.

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از  گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضدانقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضدانقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

هم‌صدایی پایگاه «میرحسین موسوی» با ضدانقلاب در دفاع از «هم‌جنس‌بازان»

وب‌سایت کلمه، رسانه منتسب به اعضای فراری جریان فتنه که توسط نزدیکان و مشاورین «میرحسین موسوی» اداره می‌شود، یکبار دیگر نقاب از چهره انداخت و آشکارا از «هم‌جنس‌بازان» دفاع کرد.

این رسانه در مطلبی نوشت: «زهرا صدیقی و الهام چوبدار از سوی دادگاه انقلاب ارومیه به اعدام محکوم شدند. منابع غیررسمی گفته‌اند که این دو در رابطه با گرایش جنسی خود و فعالیت در این حوزه به اعدام محکوم شده‌اند.»

 

نکته قابل توجه اینجاست که هم‌زمان رسانه‌های معاند ازجمله بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال سعودی، صدای آمریکا و...با تطهیر و بزک این افراد، به اجرای حکم اعدام آن‌ها اعتراض کردند.

گفتنی است دادگاه انقلاب ارومیه افراد نامبرده را به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم کرده است. حوزه فعالیت و اتهامات این افراد فریب و قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهای منطقه و سوءاستفاده از آن‌ها بوده که در مواردی، منجر به خودکشی چندین نفر از این دختران شده است.

این موضع‌گیری رسانه منتسب به میرحسین موسوی نشان داد که جریان فتنه هیچ خط قرمزی برای خود قائل نیست و این طیف به حدی دچار سقوط و انحطاط اخلاقی شده که آشکارا از هم‌جنس‌بازان نیز دفاع می‌کند.

 

جریان فتنه در سال ۸۸ ابتدا با دروغ تقلب در انتخابات و «شورش علیه جمهوریت» نقاب از چهره انداخت و بعد با سردادن شعارهایی ازجمله «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و «نه غزه، نه لبنان...» و خط کشیدن بر اسلام و شعار «جمهوری ایرانی» روزبه‌روز از قاطبه ملت ایران فاصله گرفت.

تا جایی کار پیش رفت که سران رژیم اسرائیل آشکارا از جریان فتنه با عنوان «سرمایه‌های اسرائیل» در ایران نام بردند و صراحتاً اعلام کردند که فتنه گران به نیابت از اسرائیل با حاکمیت در ایران مقابله می‌کنند.

روزنامه اصلاح‌طلب: اینترنت را برای کودکان محدود نکنید

روزنامه شرق در مطلبی نوشت: «شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور بخشی مهم از طرح صیانت را تصویب کرد. همان طرح صیانت یا بهتر بگوییم طرح محدودسازی اینترنت که با تلاش تندروهای مجلس نوشته شد تا با کاهش دسترسی‌ها، کاربران فضای مجازی از حق دسترسی به جامعه آزاد اطلاعات محروم شوند و با جیره‌بندی اینترنت کم‌کم کاربرد آن را به فراموشی بسپارند تا دیگر افشای فساد مدیران و مسئولان در فضای مجازی مانع آرامش خدمتگزاران مردم نشود.»

 

این روزنامه اصلاح‌طلب در مطلب دیگری نوشت: «شورای عالی فضای مجازی از یک‌سو و دولت از سوی دیگر قدم‌های این صیانت تدریجی را عیان‌تر کردند. دولت اینترنت کودک و نوجوان را که درواقع بدون درنظرگرفتن حق انتخاب برای شهروندان است، به اجرا درآورد و شورای عالی فضای مجازی نیز در جلسه خود بخشی از این پازل را تحت عنوان «نظام تنظیم‌گری» به تصویب رساند. درواقع ما با مجموعه‌ای از رخدادها و عوامل روبه‌رو هستیم که هرلحظه فضا را برای تنفس سخت‌تر، واژگان را از معنا تهی و راه را برای امید داشتن بیشتر به اصلاح امور سخت‌تر می‌کند.»

 

بخشی از جریان اصلاح‌طلب هم‌صدا با جریان معاند طوری القاء می‌کند که گویی حاکمیت در ایران به دنبال مسدودسازی اینترنت و ممانعت از هرگونه استفاده از فضای مجازی است. برخلاف این فضاسازی دروغین، مجلس و دولت و دیگر نهادهای ذی‌ربط به دنبال قانونمندسازی و ضابطه مندکردن استفاده از فضای مجازی هستند.

 

در این میان، رده سنی کودک و نوجوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مسئله در بسیاری از کشورها و ازجمله کشورهایی که اصلاح‌طلبان از آنان با عنوان «مهد آزادی»! و «مهد دموکراسی»! نیز نام می‌برند اجرا می‌شود.

بزرگنمایی اثر تحریم، کار ویژه جریان تحریف برای هجمه به امنیت روانی مردم

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «میزان واقعی تأثیر تحریم‌ها» به قلم «اسماعیل گرامی مقدم» از فعالین فتنه ۸۸ نوشت: «دولت نمی‌تواند ادعا کند، تحریم‌ها صرفاً ۵ درصد، ۱۰ درصد یا ۲۰ درصد بر اقتصاد کشور تأثیر دارد و بعد واقعیت‌ها چیز دیگری بگویند... تقویت پول ملی نیز به میزان صادرات کشور وابستگی دارد. این وضعیت در اقتصادی مانند ایران که به درآمدهای نفتی وابسته است و این درآمدها به دلیل تحریم‌ها یا بلوکه‌شده یا اینکه مسدود است، باعث شکل‌گیری مجموعه وسیعی از مشکلات ازجمله کاهش ارزش پول ملی، رشد نقدینگی، توسعه پایه پولی و نهایتاً تورم می‌شود.»

 

در ادامه این مطلب آمده است: «با این توضیحات مخاطبان باید قضاوت کنند آیا تأثیر تحریم‌ها بر شاخص‌های اقتصادی آن‌گونه که مقامات دولتی می‌گویند، «۱۰ درصد» و پایین‌تر است یا آن‌گونه که فعالان اقتصادی، اقتصاددان‌ها و اساتید دانشگاهی عنوان می‌کنند، بالای «۷۰ درصد» است؟ ...معتقدم تحریم‌ها بیش از ۷۰ درصد اثرگذار بوده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز به نحوه مدیریت سیاست‌گذاران و مجریان بازمی‌گردد.»

یکی از کار ویژه‌های اصلی جریان تحریف، بزرگنمایی اثر تحریم‌ها است. برخلاف ادعای این روزنامه اصلاح‌طلب، آن‌طور که کارشناسان و صاحب‌نظران با معیارهای فنی بررسی کرده‌اند، تأثیر تحریم‌ها در مشکلات در داخل کشور حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد است.

ماجرای واردات واکسن کرونا در دولت روحانی و سپس تحول در این خصوص در دولت رئیسی، پایان قطعی برق در دولت سیزدهم، عدم قطعی گاز در فصل سرد در استان‌های شمالی کشور در دولت سیزدهم، پیوستن به سازمان اقتصادی شانگهای، فروش نفت و دریافت درآمد حاصل از آن، افزایش صادرات غیرنفتی و دریافت درآمد حاصل از آن و...تنها بخشی از مصادیق در رد ادعای جریان تحریف است.

 

نکته قابل توجه اینجاست که رسانه‌های وابسته به جریان معاند در خارج از کشور نیز همواره به بزرگنمایی تحریم‌ها می‌پردازند؛ اما هم رسانه‌های جریان اصلاح‌طلب و هم رسانه‌های معاند به‌هیچ‌عنوان به اقدام غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا در اعمال تحریم علیه ملت ایران اشاره نمی‌کنند.

از سوی دیگر بزرگنمایی اثرات تحریم و کوچک نمایی توان ایران در مقابله با آن، یکی از کار ویژه‌های جریان تحریف در هجمه به امنیت روانی جامعه است.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات