۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۱۹۱۶۳
مدیر موکب آستان مقدس قم:

خدمت به زائران تا اربعین حسینی بدون وقفه ادامه خواهد یافت

خدمت به زائران تا اربعین حسینی بدون وقفه ادامه خواهد یافت
مدیر موکب و معاون اجرایی حرم حضرت معصومه گفت: نیازهای زائران اربعین در موکب حرم مطهر به شیوه مطلوب تامین شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هادی محمودنژاد در گفت‌وگویی با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اظهار کرد: زائران اربعین از کشورهای مختلف هزاران کیلومتر را طی کرده تا به کربلای معلی آمده و در حماسه اربعین حسینی شریک شوند و در این مسیر سختی و دشواری برای زائران معنایی ندارد چراکه موضوع عشق و ارادت به امام حسین علیه‌السلام مطرح است.

وی با اشاره به گرمای هوای کشور عراق عنوان کرد: در موکب آستان مقدس از سیستم‌های سرمایشی قوی استفاده شده و هوای موکب مطبوع و خنک است.

مدیر موکب آستان بانوی کرامت از وجود برخی از مشکلات زیرساختی از جمله قطعی برق در عراق یاد کرد و گفت: موکب آستان مقدس قم از روش‌های پشتیبان و جایگزین همانند ژنراتور تولید برق استفاده کرده و مشکلی در تامین برق، آب و دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز زائران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مواد غذایی، آب و کالاهای اساسی مورد نیاز زائران در انبار موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) ذخیره شده است، تصریح کرد: به امید خداوند متعال همانند سال‌های گذشته تا روز اربعین حسینی خدمت‌رسانی به زائران بدون هیچ وقفه و مشکلی دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات