۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۱۹۱۷۸
سردار فدوی:

سپاه برای توسعه‌ فناوری‌های راهبردی جهت حل مشکلات کشور عزم جدی دارد

سپاه برای توسعه‌ فناوری‌های راهبردی جهت حل مشکلات کشور عزم جدی دارد
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای اطلاع از آخرین وضعیت مطالعات و تحقیقات پروژه مهم و راهبردی آب‌های پردازشی، از مزرعه تحقیقاتی مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه جامع امام حسین(ع) بازدید کرد.

سردار فدوی در این بازدید اظهار داشت: توجه ویژه به افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی که همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب بوده، چند سالی است که در دستور کار مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه جامع امام حسین (ع) قرار گرفته که در این رابطه دستاورد‌های زیادی هم از اثرات شگرف فناوری آب‌های پردازشی به ثبت رسیده است.

وی افزود: این تحقیقات علاوه بر اینکه همچنان در ابعاد مختلف در حال انجام بوده، همزمان مرکز آب و انرژی نیز در پی توسعه فناوری‌های مربوطه است که امید می‌رود این فناوری‌ها بتوانند در جهت کمک به کشاورزی و امنیت غذایی کشور در سطح وسیعی به کار گرفته شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.

در این بازدید که سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جهانسوز مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سازمان بسیج مستضفین، سردار فدوی را همراهی می‌کردند؛ همت مدیر مرکز راهبردی آب و انرژی این دانشگاه، آخرین نتایج مطالعات و پژوهش‌های صورت گرفته پیرامون اثرات استفاده از آب‌های پردازشی در واحد‌های مختلف این مزرعه، از جمله واحد دانه‌های روغنی، واحد ذرت علوفه ای، واحد سیفی جات، واحدهای دام سبک و طیور را ارائه کرد.

ارسال نظرات