۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۱۹۳۵۵

سفر معاون اقتصادی رییس جمهور به قم

سفر معاون اقتصادی رییس جمهور به قم
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز به منظور سفری یک روزه و دیدار با علما و مراجع عظام تقلید وارد قم شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز (پنج شنبه) به منظور سفری یک روزه و دیدار با علما و مراجع عظام تقلید وارد قم شد.

در این سفر محسن رضایی با حضرات آیات حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی و همچنین با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و آیت الله علیرضا اعرافی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دکتر رضایی در دیدار با مدیران و روسای پژوهشگاه های جامعه المصطفی گفت: نظام سلطه با وارونه نشان دادن شرایط اقتصادی ایران در تلاش است تا با ایجاد ذهنیتی منفی از سرمایه گذاری سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی و ایرانیان خارج از کشور در ایران جلوگیری نمایند که جامعه المصطفی می تواند کمک موثری در نشان دادن چهره واقعی ایران به دنیای اسلام و جهانیان ایفا کند.

وی بیان کرد: ایران از ظرفیت های بسیار بالای خدادادی، طبیعی و نیروی انسانی بهره مند است که متاسفانه سرمایه گذاران خارجی نمی توانند از این ظرفیت های بزرگ کشور بهره بگیرند که جامعه دانشگاهی و مراکز علمی می توانند سهمی بزرگ در معرفی ظرفیت های ایران به جهانیان ارائه نمایند.

گفتنی است، مشروح دیدارهای معاون اقتصادی رئیس جمهور با شماری از مراجع تقلید و علما متعاقبا از سوی خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات