۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۷۱۹۴۲۶
یادداشت؛

از فلسفه لاشخوری تا سیاست‌ ولنگاری به بهانه مرگ مهسا امینی

از فلسفه لاشخوری تا سیاست‌ ولنگاری به بهانه مرگ مهسا امینی
مردم اجازه نخواهند داد شماها با امن و امان در کاخ‌های چندصد متری خود بنشنید و برای ترویج فلسفه لاشخوری و حقوق لیبرالی و فقه اباحی و سیاست‌ ولنگاری اندیشه‌پراکنی کنید!

1.اصل داستان خیلی ساده است؛ پلیس امنیت اجتماعی بر اساس وظیفه قانونی خود، برخی از هنجارشکنان را، که بعضاً در پارتی‌های مختلطی گردآمده بودند و علی القاعده مواد افیونی و مخدر فراوانی هم مصرف می‌کنند، در سالنی جمع کرده تا قوانین اجتماعی ناظر به عفت عمومی و اخلاق اجتماعی را به آنان گوشزد کند.

2.به گواهی فیلمی که از دوربین‌های مدار بسته پلیس منتشر شده است، خانمی به نام مهسا امینی به ناگهان دچار تشنج و ایست قلبی می‌شود و تلاش‌های پزشکان برای نجات جان او بی‌فایده می‌ماند.

3.کفتارها و لاشخورهای خارج‌نشین، سلطنت‌طلبها، منافقان، کارگزاران رسانه‌ای ملکه و نان‌خورهای آمریکا، به محض شنیدن خبر، همچون همیشه مشغول سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی و بلکه نفرت‌پراکنی علیه اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌شوند. البته از آن بخت‌برگشتان و فرومایگان و از غرب‌زدگان داخلی انتظاری بیش از این نیست.

4.مع الاسف عده‌ای از روحانیان را دیدم که در قامت فیلسوف و حقوق‌دان و ‌آیت‌الله و بلکه آیت‌الله العظمی! (متأسفانه این عناوین در سال‌های اخیر خیلی رایگان مصرف می‌شوند) در این موضوع به صورتی منسجم و یکپارچه «به میدان آمده»‌ یا «به میدان آورده شده‌اند»! اینان نیز در یک «وحدت نقطه‌ای» با منافقان و کارگزاران BBC و VOA و سایر شبکه‌های معاند با اسلام و جمهوری اسلامی، به این بهانه نه تنها علیه پلیس، که علیه جمهوری اسلامی و بلکه علیه اسلام و احکام و ارزش‌های اسلامی نفرت‌پراکنی می‌کنند!

5.البته این مدعیان دروغین حقوق زن، فقط دنبال لاشه‌هایی هستند تا بر سر آن گرد آیند و چند صباحی به ارضای «شهوت شهرت» خود بپردازند! و الا اگر واقعاً مدافع حقوق زن هستند چرا وقتی یکی از هم‌پیاله‌های آنان با چندین گلوله همسرش را از پای درآورد، نفسی از سینه‌های تنگ و تاریک هیچکدام‌شان به در نیامد؟ اما اکنون با مرگ طبیعی یک خانم در یک سالن عمومی و در منظر ده‌ها نفر، «تا مغز استخوان‌شان به درد می‌آید»! اگر واقعاً مدافع حقوق زن هستند، چرا از «بی‌عفتی» و «بی‌حیایی» اجتماعی زنان دفاع می‌کنند؟! اگر واقعاً‌ مدافع زنان هستند، چرا هیچ‌گاه از همسران شهدا و جانبازان و مادران آنان دفاعی نکرده و نمی‌کنند؟!

6.کاش این ‌آیت‌الله‌‌نماها یک بار از خود بپرسند «بی‌عفتی» و «بی‌حیایی» و «ساختارشکنی‌های اجتماعی»  چه سودی برای آنان دارد که به هر بهانه‌ای از آن دفاع می‌کنند؟!

7.اینان می‌گویید مخالف اصل امر به معروف و نهی از منکر نیستند، اما با شیوه اجرای آن مخالفند! خوب بسم الله این گوی و این میدان! شما که خود را اسلام‌شناس و فیلسوف و حقوق‌دان می‌دانید بفرمایید که شیوه اجرای آن چگونه است. طرح و ایده خودتان را برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با بی‌عفتی و هنجارشکنی‌های اجتماعی عرضه کنید!

8. بدانید که دود «تضعیف پلیس» و «دفاع از بی‌عفتی» و «هنجارشکنی» بیش و پیش از دیگران به چشم خود شما خواهد رفت. اگر پلیس تضعیف شود آنگاه نه تنها زنان و دختران خودتان امنیت نخواهند داشت که مردم هم اجازه نخواهند داد شماها با امن و امان در کاخ‌های چندصد متری خود در بهترین مناطق تهران و در ویلاهای شمال‌تان بنشنید و برای ترویج «فلسفه لاشخوری» و «حقوق لیبرالی» و «فقه اباحی» و «سیاست‌ ولنگاری» اندیشه‌پراکنی کنید!

احمدحسین شریفی

ارسال نظرات