۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۶۸۱
حجت الاسلام رضوانی زاده:

ایمان و میهن پرستی جوانان در هشت سال دفاع مقدس، کشور را حفظ کرد

ایمان و میهن پرستی جوانان در هشت سال دفاع مقدس، کشور را حفظ کرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: ایمان و میهن پرستی جوانان این مرز و بوم اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک این سرزمین در جنگ ۸ ساله به دست نامحرمان بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشستی با جمعی از جوانان و نوجوانان بسیجی شهرستان گیلانغرب که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، دفاع مقدس یک رویداد تاثیرگذار در آینده این انقلاب بود.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب تاکید کرد: تجربیاتی که در جنگ هشت ساله به دست آوردیم امروز ما را مقتدرتر از هر روز دیگر کرده است، بنابراین شاید 8 سال جنگ مستمر برای این آب و خاک خسارت های جانی و مالی بسیاری داشت، ولی در مقابل دوران دفاع مقدس یک تجربه گرانبها برای نظام و انقلاب ما شد.

وی اظهار داشت: اولین و اصلی ترین هدف از آغاز جنگ تحمیلی توسط صدام و هم دستانش، از بین بردن و ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی بود، تمام تلاش دشمنان این بود که اجازه ندهند نهال جمهوری اسلام رشد کند.

حجت الاسلام رضوانی زاده با اشاره به اینکه جهان غرب و شرق همگی در کنار صدام برای از بین بردن انقلاب ما بسیج شده بودند، بیان داشت: بعد از ناکامی پروژه جنگ های خیابانی در کشور، دشمنان به فکر به راه انداختن یک جنگ تمام عیار و فرسایشی علیه ایران بودند، طبق اسناد و مدارکی که هر روز بخشی از آن برملا می شود بیش از 50 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این نبرد نابرابر بعثی ها را حمایت می کردند به امید اینکه به خواسته شیطانی خود برسند.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: اما استقامت، ایمان و میهن پرستی جوانان این مرزوبوم اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک پاک این سرزمین به دست اجانب و نامحرمان بیفتد.

حجت الاسلام رضوانی زاده تاکید کرد: رزمندگان اسلام با رشادت های خود تمام خواب های دشمنان این انقلاب را به کابوسی برای آنها تبدیل کردند و امروز به عینه شاهد اعتراف به ناکامی از سوی دشمنان این نظام و انقلاب هستیم.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب با اشاره به اینکه امروز صهیونیست ها و آمریکایی ها از موضع مذاکره و حتی ضعف درباره ایران سخن می گویند، بیان داشت: امروز ایران اسلامی به  عنوان ابرقدرت شماره یک منطقه محسوب می شود و هر تحولی در منطقه تنها با مشارکت و نقش آفرینی ایران می تواند نتیجه بخش باشد و این مهم را کشورهای منطقه و حتی جهان به خوبی متوجه شده اند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه ایران خود به یکی از قدرت های نظامی جهان تبدیل شده است، گفت: بهترین مدرک برای اثبات این ادعا، خرید تجهیزات نظامی همانند پهپادهای ساخت ایران از سوی روسیه در جنگ اوکراین می باشد./1400/

ارسال نظرات