۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۱۹۸۰۲

گزارشی از فعالیت های موکب بنیاد خیرین حوزه در ایام اربعین

گزارشی از فعالیت های موکب بنیاد خیرین حوزه در ایام اربعین
بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه در اربعین ۱۴۰۱ و با کمک‌های اهدایی خیرین بنیاد بیش از ۱۴۰۰ نفر از افرادی که توان مالی سفر به کربلا را نداشتند راهی این سفر نورانی شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بنیاد خیرین حوزه های علمیه یکی از سه موکبی که این بنیاد برای اربعین حسینی برپا کرده است، موکب شهدای روحانیت مرز مهران است.

این موکب از 12 صفر فعالیت خود را آغاز کرده و برای پذیرایی زائران در مسیر بازگشت از عراق تا 25 صفر به فعالیت خود ادامه می دهد.

موکب شهدای روحانیت روزانه ۱۲ هزار نفر از زائران اربعین را با شربت و آب معدنی خنک سیراب و 1500 نفر را با غذای داغ پذیرایی می کند.

این موکب زیرساخت های لازم جهت پذیرایی از 40 هزار زائر در روز را دارا است.

بیش از 1400 زائر با کمک هزینه های خیرین بنیاد راهی کربلا شدند

به گفته بنیاد خیرین حوزه های علمیه در اربعین 1401 و با کمک های اهدایی خیرین بنیاد بیش از 1400 نفر از افرادی که توان مالی سفر به کربلا را نداشتند راهی این سفر نورانی شدند. لازم به ذکر است تعداد قابل توجهی از این زائران از خانواده های ایتام تحت پوشش بنیاد خیرین حوزه علمیه بودند. باشد که این عمل خیر مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

حجم بسیاری از زوار اربعین، بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول کرده اند و همچنان در عراق به سر می برند. از سوی دیگر بسیاری از موکب ها خدمات خود را تعطیل نموده اند. در این میان موکب شهدای روحانیت که یکی از موکب های تاسیس شده توسط بنیاد خیرین است جزء معدود موکب های فعال در مرز مهران بشمار می آید و همچنان نیاز به مساعدت ویژه شما عزیزان دارد.

ارسال نظرات