۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۹۴۳

بیانیه مجمع عمومی طلاب و هیأت امناء حوزه مسجد سلیمان در محکومیت اغتشاشات

بیانیه مجمع عمومی طلاب و هیأت امناء حوزه مسجد سلیمان در محکومیت اغتشاشات
مجمع عمومی طلاب، فضلاء و هیات امناء حوزه علمیه مسجد سلیمان درباره اغتشاشات و ناامنی های به وجود آمده در کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع عمومی طلاب، فضلاء و هیات امناء حوزه علمیه مسجد سلیمان درباره اتفاقات اخیر که برخی از مزدوران و وطن فروشان داخلی با تحریک رسانه‌های بیگانه و با سوء‌ استفاده از فضای بی‌در و پیکر مجازی کشور، امنیت مردم عزیز ایران بزرگ را دستخوش آسیب قرار داده اند، بیانیه ای صادر کرده است که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین ان مکناهم فی الارص اقاموا الصلوه و آتوا الزکاه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر ولله عاقبه الامور (حج ۴۱). دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن استکبار جهانی از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای از بین بردن و تضعیف این نظام مقدس به کار برده و از کوچکترین تلاشی در این راستا دریغ نکرده است.

حوادث متعدد از شروع جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه آمریکایی _ اسرائیلی سال ۱۳۸۸ و وقایع پس از آن خود شاهد صدقی بر این مدعا است.

هم اکنون و به بهانه فوت خانم مهسا امینی ، نظام سلطه یک بار دیگر نیروهای پیاده نظام خود را به صحنه آورده تا با خیال خام خود از وضعیت پیش آمده طرفی ببندد. عده ای مزدور و یا غافل هماهنگ و در اجرای طراحی دشمن با ایجاد اغتشاش در شهرهای مختلف ، اقدام به آتش زدن قرآن ، مساجد ، حسینیه ها ، امام زاده ها ، کشتن تعدادی از هموطنان ، تخریب اموال عمومی و خصوصی ، کندن چادر و روسری از سر زنان عفیف و محجبه و تعرض به حافظان امنیت می کنند.

آنچه در این بین مایه تاسف و تعجب است اظهار نظر اندک حوزویانی است که علیرغم وعده مسئولان محترم در خصوص پی گیری و بررسی موضوع فوت خانم امینی و قبل از روشن شدن نتیجه بررسی ها ، پیشداوری کرده و به جای دفاع از ارزش ها و محکوم نمودن اهانت به مقدسات ، نظام و ماموران حافظ امنیت را متهم و نوک پیکان حملات خود قرار داده اند.

مجمع عمومی طلاب و فضلاء و هیات امناء حوزه علمیه مسجدسلیمان ضمن اظهار تاسف از موضوع پیش آمده و تاکید بر بررسی آن از سوی نهادهای مسئول، اقدامات عده ای فریب خورده در اهانت به مقدسات و تعرض به جان و مال مردم و تخریب اموال و ... را محکوم کرده و از قوه محترم قضاییه انتظار دارد با همه این عوامل اعتشاش و نا امنی با شدت ، جدیت ، قاطعیت و سرعت برخورد کند.

این مجمع از همه مردم شریف ایران انتظار دارد ضمن هو شیاری نسبت به توطئه های دشمن ، عوامل ایجاد اغتشاش را به نهادهای مسئول معرفی نمایند.

همچنین از همه علماء و فضلاء انتظار دارد در راستای جهاد تبیین نسبت به هتک حرمت مقدسات ، تخریب اموال عمومی و مردم و .... که موجب جریحه دار شدن قلب مومنین و متدینین و امت حزب الله شده است ، حساسیت بیشتری داشته باشند.

خداوند بر درجات امام راحل عظیم الشان بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را مستدام بدارد.

مجمع طلاب و فضلاء و هیات امناء حوزه علمیه مسجدسلیمان

ارسال نظرات