۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۱۹۹۴۶
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش مردم قم علیه اغتشاشگران

خروش مردم قم علیه اغتشاشگران
مردم ولایتمدار قم همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی ضد اغتشاشگران خواستار پایان وضع موجود و برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوبگران شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم متدین و ولایتمدار قم پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در اعتراض به هنجار شکنی آشوبگران راهپیمایی خود را از مصلی قدس قم به سمت میدان روح الله برگزار کردند.

در روزهای گذشته عده معدودی که از کشورهای بیگانه و منافقین ضدانقلاب خط می گرفتند به بهانه رحلت خانم مهسا امینی و به دلایل واهی اصل نظام را نشانه گرفتند و همچون اغتشاشات 88 و آشوب بنزینی اموال عمومی را تخریب و جان تنی چند از هموطنان را گرفته و جراحاتی را به برخی دیگر وارد کردند و با ارسال فیلم و تصاویر به شبکه های ضد نظام سعی در القاء ناامنی در کشور داشتند، اما حنای این گروه ها دیگر رنگی ندارد و مردم هوشیار همراه با نیروهای مسلح و بسیج به شدت با آن ها مقابله می کنند.

از این رو جمعه این هفته به صورت سراسری مردم ولایتمدار ایران در مقابل آشوبگران موضع گرفته و صف خود را از آن ها جدا می کردند و از این لحظه آغاز تلخ و شوم فتنه را به سرانجام و پایانی ناکام مبدل خواهند کرد.

گفتنی است مردم قم نیز با حضور گسترده و چشم گیر خود و با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و اسرائیل از مصلی قدس شعارهای خود را آغاز و با پایان در میدان روح الله برگ زرین دیگری را در کارنامه قم و نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند.

راهپیمایان با حضور حماسی خود خط بطلانی بر یک هفته آشوب گری فتنه گران کشیده و دلدادگی خود را به ارزش های دینی و انقلابی نشان دادند.

لازم به ذکر است در این راهپیمایی ضد هنجار شکنی و توهین به مقدسات عموم مردم قم از کسبه، بازاری، اداری، نیروهای نظامی، حوزویان، مسئولان استانی و چهره های برجسته حوزوی حضور داشتند و همگان یکصدا پایان دادن به اغتشاشات و برخورد قاطع دستگاه قضا را خواستار شدند.

یادآور می شود که صبح روز شنبه از ساعت 10 صبح نیز تجمع اعتراضی ضد اغتشاشگران و توهین کنندگان به مقدسات در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

ارسال نظرات