۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۲۰۰۲۸
مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت:

دشمن پروپاگاندای تبلیغاتی راه اندازی کرده است

دشمن پروپاگاندای تبلیغاتی راه اندازی کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: دشمن پروپاگاندای تبلیغاتی راه انداخته که جامعه را به سمتی که خودشان می خواهند هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتقاد و نقد به یک تصمیم امر تعریف شده ای است اگر گروهی نسبت به موضوعی سوال و ابهام و اعتراضی دارند باید از طریق مجاری و مجامع قانونی پیگیری و درخواست شفاف سازی کنند.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت افزود: این قضیه انتقاد در همه جوامع پذیرفته شده و در نظام اسلامی ما هم به نحو اکمل وجود داشته است اما بحث اعتراض امروزه در حوادث اخیر مغالطه است، اعتراض نیست، عداوت است دشمنی و تخریب است. اغتشاش است.

وی گفت: در چنین ماجرایی دشمن نقش بسزایی داشته همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که دشمن از همه‌چیز ناامید شده و تمام هجمه خودش را در جنگ شناختی به کار برده است. یعنی حقایق را وارونه جلوه می دهد و از آن سوء استفاده می‌کند.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: دشمنان نظام با ترفندهای مختلف و تحریک احساسات مردم برای خواسته های مطلوب استکباری خودشان در فضای مجازی جوامع را تحریک و رفتارهای جوامع را مدیریت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر موضوع بصیرت و فضای مجازی تاکید داشته اند که اکنون جنگ، جنگ روایت هاست؛ در جنگ روایت ها، رسانه ها نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام فاضلی گفت: همه رسانه‌ها اعم از صوتی، تصویری، مکتوب نقش بسیار بسیار مهمی برعهده دارند چرا که در جنگ روایت ها اولین کسی که آن روایت را بیان می کند بیشترین بهره را می گیرد و در ذهن ماندگار می شود. مثل همین قضیه فوت مهسا امینی.

وی گفت: ما نباید راوی بیانات دشمنان باشیم و بعداً بخواهیم توجیه و استدلال کنیم! آن موقع کار از کار گذشته است اقدام بهنگام مجموعه مسئولان رسانه‌ای در این جور وقایع می تواند بخشی از توطئه های دشمن را خنثی کند اگرچه دشمن به روشنی گفته مهسا امینی بهانه است ما به دنبال حذف نظام و دیدگاه انقلابی کشور هستیم.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت خاطرنشان کرد: اگر دقت کرده باشید با این کشف حجاب ها و اغتشاشات به دنبال اهداف خودشان هستند، اینها عده ایی بسیار قلیل هستند اما چون رسانه های معاند دنیا پشت سر آنهاست بزرگنمایی می کنند.

وی ادامه داد: دشمن پروپاگاندای تبلیغاتی راه انداخته که جامعه را به سمتی که خودشان می خواهند هدایت کنند، اینجاست که خانواده ها باید در فضای غبار آلود رسانه های معاند مراقب جوانان و فرزندانشان باشند اگر ارشاد نشوند مراقبت نکنند همین حس کنجکاوی و ماجراجویی و ارتباطات با فضای مجازی باعث می شود که ناخواسته وارد جریان دشمن بشوند.

حجت الاسلام فاضلی یادآوری کرد: همه رسانه و پایگاههای خبری خصوصاً رسانه ملی تبعات حضور در تجمعات غیرقانونی را بیان کند و برای مردم شفاف سازی شود که حتی حضور در این تجمعات به عنوان  نظاره گر جرم محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: عدم اشاره رهبر معظم انقلاب به این موضوعات در بیانات اخیرشان، نشان دهنده کوچک و بی اهمیت بودن اقدامات آشوبگرانه اراذل و فرصت‌طلبان است.

حجت الاسلام فاضلی گفت: امیدواریم آن عده از از جوانان و نوجوانان نیز که دچار اشتباه شده اند به حدی از بلوغ و گاهی برسند که بتوانند دست های آلوده معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را ببینند و تشخیص دهند./1400/

ارسال نظرات