۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۰۵۵
قالیباف:

همه دشمنان انقلاب برای مبارزه با جمهوری اسلامی یکپارچه شده‌اند

همه دشمنان انقلاب برای مبارزه با جمهوری اسلامی یکپارچه شده‌اند
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای تشکل‌ها و سازمان‌های ایثارگری و به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بدون شک امروز عزت و افتخار کشور را مدیون امام (ره) و جامعه ایثارگری هستیم؛ امامی که جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی بر نداشت، این مرد الهی توانست همه جامعه ما را متحول کند و جبهه حق را سامان داده و در اوج غربت دین در دنیا، باعث احیای مجدد اسلام شود.

قالیباف افزود:  امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توانیم منکر وجود آن‌ها شویم. معتقدم بسیاری از این مشکلات از زمانی در اداره امور کشور پیدا شد که گردانندگان اداره کشور از فرهنگ ایثارگری فاصله گرفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت فرهنگ مردمی و همبستگی اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس، گفت: اگر امروز نیرو‌های مسلح کشور در ردیف ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارند و بازدارندگی قدرت نظامی ما دشمنان را منفعل کرده به خاطر همان باور و فرهنگ دفاع مقدس است که پایه‌های قدرت نظامی کنونی ماست.

قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور تصریح کرد: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حق ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.

وی افزود: در طی ۲۰ سال اخیر اگر کشوری مثل ایران، چنین تحریم‌هایی را در همه شئونات تجربه می‌کرد، بنای آن در خطر بود و از هم می‌پاشید، اما ایستادگی امروز ما به خاطر عظمت فرهنگ ایثار، شهادت، باور سنت‌های الهی، تکیه بر مردم و فرهنگ دینی و اهل بیت (ع) است که ما را پیش می‌برد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه امروز ما حفظ و دنباله‌روی از فرهنگ دفاع مقدس است. تفرق هیچ نسبتی با دفاع مقدس ندارد، بلکه اولین اولویت ما باید وحدت باشد.

ارسال نظرات