۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۲۰۱۳۴
اجتماع عظیم امت محمد؛

ایران اسلامی یکصدا علیه اغتشاشگران خروشید

ایران اسلامی یکصدا علیه اغتشاشگران خروشید
ملت ایران در پاسخ به هتک حرمت‌های اخیر یکپارچه در حمایت از شعائر دینی و انقلابی به پا خاسته و خواستار مجازات اغتشاشگران شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام با نام اجتماع بزرگ امت رسول الله این مراسم در چند استان کشور برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

اجتماع بزرگ مردم تهران علیه اغتشاشگران

جتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.

ایران یکصدا برعلیه اغتشاشگر خروشید

 

خروش دیار علویان علیه آشوبگران/ «نه» قاطع مازندرانی‌ها به اغتشاش

بر این اساس تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده ، مازندران آماده"، "طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست"، "مسلمان به پا خیز آتش زدن پرچم کشورم را" و "مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را " گرد هم آمدند.

ایران یکصدا برعلیه اغتشاشگر خروشید

تجمع علمای رشت 

علاوه بر این جمعی از علما و روحانیون رشت همزمان با سالروز رحلت جانگذار نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات تجمع کردند.

این تجمع اعتراضی در مسجد حجت الاسلام شفتی خیابان لاکانی برگزار شد و طی آن امام جمعه موقت رشت با محکومیت این اقدامات اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات اخیر با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بوده است.

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار قزوین امروز یکشنبه مصادف ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با برگزاری راهپیمایی و راه اندازی دسته جات عزاداری اهانت هنجارشکنان به مقدسات از جمله قران، مساجد و پرچم عزای سید الشهدا(ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

حاضرین در این مراسم در در حمایت از حجاب و عفاف شعار " یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست"،"ای خواهر مسلمان، زینت تو حجاب است" و همچنین در حمایت از تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیچ بابت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان شعار "نیروی انتظامی، تشکر تشکر"،"بسیجی دلاور، تشکر تشکر" سردادند.

امت رسول‌الله در بندرعباس، خشم و انزجار خود از آشوبگران را اعلام کردند

علاوه بر این هیات‌های عزاداری بندرعباس امروز یکشنبه در سالروز رحلت خاتم پیامبران و در راهپیمایی پرشور علیه اغتشاشگران و آشوبگرانی که در روزهای اخیر نسبت به آتش‌افروزی‌، تخریب اموال عمومی و توهین و هتاکی به مقدسات اقدام کرده بودند، خروشیدند تا پاسخ دندان‌شکنی برای بدخواهان ایران اسلامی باشد.

اهالی کرانه خلیج فارس، شیعه و سنی دست در دست هم با اعلام انزجار از اقدامات ساختارشکنانه بدخواهان، بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد در جامعه برای مقابله با نقشه‌های فریبکارانه و سخیف دشمن، تاکید کردند.

عزاداران پیامبر اسلام (ص) امروز مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس را با فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، فتنه‌گرِ بی‌حیا دشمن مسلمین است و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، طی کردند.

محکومیت "اغتشاش، آشوب و نفاق" در اجتماع بزرگ عزاداران نبوی شهر همدان

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران نبوی با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتطامی، مدیران اجرایی، نمایندگان و جمعی از مسوولان استان همدان‌ و خیل عظیم سوگواران پیامبر اعظم(ص) در میدان اصلی شهر همدان برگزار شد.

حاضران در این اجتماع عظیم دست نوشته هایی با مضمون قدردانی از تلاش های پلیس و همچنین محکومیت اقدامات آشوبگرانه و همچنین تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند.

عزاداران رحلت پیامبر اعظم(ص) با سردادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار، سران استکبار و منافقان، هرگونه اقدام در راستای ایجاد اختلاف و نفاق را محکوم کردند.

ایران یکصدا برعلیه اغتشاشگر خروشید

مردم اصفهان با تشییع پیکر شهدی تازه تفحص شده، آشوبهای اخیر را محکوم کردند

علاوه بر این، قافله عزاداری امت رسول‌الله (ص) همزمان با ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) روز یکشنبه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برپا شد.

در این مراسم باشکوه جمع کثیری از مسوولان، هیاتهای مذهبی و مردم ولایتمدار و متدین شهر اصفهان شرکت کردند.شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی اقدام اخیر هنجارشکنان و آشوبگران را محکوم کردند.در پایان این مراسم، پیکرشهید  تازه تفحص شده "حبیب الله اعرابی" از شهدای دوران دفاع مقدس در کنار برادر شهیدش "حسینعلی اعرابی"در  گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

فریاد رسای شهروندان شیراز در بیزاری از اغتشاش و آشوب

همچنین شهروندان شیراز روز یکشنبه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از چهار راه پیروزی شیراز آغاز شد و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه یافت ، شهروندان با شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و حیدر حیدر در مسیر خیابان پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

راهپیمایی مردمی شهروندان شیراز در محکومیت اقدامات اخیر عناصر آشوب‌طلب و ناامن کنندگان فضای جامعه در حالی برگزار شد که شیراز میزبان پیکر مطهری چندی از شهدای دفاع مقدس و شهید امنیت است که بر دوش شهروندان تشییع می شود.

ایران یکصدا برعلیه اغتشاشگر خروشید

عزاداران قمی هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند

علاوه بر این جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با برپایی اجتماع بزرگ اُمت رسول‌الله، هتک حرمت‌های صورت گرفته در اغتشاش‌های اخیر علیه قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم نمودند.

سوگواران شرکت کننده در این آیین، با تجمع در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) و قرائت زیارت رسول‌الله به طرف حسینیه امام (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم حرکت کردند.

مردم عزادار حاضر در این آیین در حالی که بر سر و سینه می‌زدند، با شعارهای الله اکبر، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و هیهات من‌الذله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمانی دوباره بستند.«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود ملعون و مرگ بر سلبریتی خائن» نیز از دیگر شعارهای حاضران در این مراسم عزاداری بود.

مردم کردستان سوگوار رحلت پیامبر اسلام(ص) / محکومیت اغتشاش و توهین به مقدسات از سوی عزاداران

به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آیین های سوگواری طی دیشب و امروز یکشنبه در استان کردستان برگزار شد.

مردم شهر سنندج در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) که با حضور مقامات استان از جمله اسماعیل زارعی کوش استاندار کردستان برگزار شد با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، خواستار برخورد قاطع با آشوب گران شدند.

اجتماع شیعه و سنی زاهدان پایتخت وحدت اسلامی در بیزاری از هنجارشکنان

علاوه بر این مردم شهرستان زاهدان صبح امروز با حضور پرشور در دسته‌های عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر عده‌ای هنجار شکن را محکوم و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

مردم پایتخت وحدت اسلامی شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، حمله اختشاشگران به مساجد و موکب‌های حسینی، هتک حرمت به قرآن کریم، آتش زدن پرچم ایران و شهادت چند نفر از نیروهای بسیجی و ماموران انتظامی را محکوم کرده و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را خواستار شدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی"، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردند.اجتماع کنندگان زاهدانی با در دست داشتن پلاکارهایی با مضامین "فراجا تشکر تشکر"، "فراجا حمایت حمایت" و "نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم" از نیروی انتظامی در برابر فتنه گران و آشوبگران حمایت کردند.

گفتنی است اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی بنا بود امروز عصر ساعت 16 آغاز شود اما مردم انقلابی تهران از حدود ساعت 15 در میدان انقلاب تجمع کرده‌اند و شعارهایی علیه فتنه‌گران سر می‌دهند.

ساعت 15:30؛ خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیت

هم اکنون خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از مردمی است که برای حمایت از آرمان‌ها و امنیت جامعه و در اعتراض به توهین‌های اغتشاشگران تجمع کرده‌اند.

خبرسازی‌های جعلی ضدانقلاب در مورد لغو این مراسم حاکی از نگرانی دشمنان مردم ایران از برگزاری با شکوه این مراسم است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
باران
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
اجتماع نبوی و حسنی با نادانی دشمن تشکیل شد.
دشمن هر کاری کرد به فضل خدا بر خلاف نیت دشمن اجتماعی مناسبتی شکل می گیرد.
شاید اگر نبود فتنه دشمن، چنین همایش عظیمی شکل نمی گرفت ولی خدا خواست این اجتماع عظیم با کم عقلی دشمنان شکل بگیرد.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
سلام من که آمدم به عشق غیرت و‌وطن و دین
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
دین فروشان میبایست سزای وطن فروشی ها خود و به خاک خون کشاندن مردم بیگناه و تخریبهای بیت المال رو بدن هیچ ملاحظه ای بپردازن
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
اجتماع دشمن شکن.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
مردم مومن و با غیرت تهران با حضور میلیونی خود مشت محکمی بر دهان منافقین و سلطنت طلب ها و احزاب کومله و دموکرات و اسرائیل و عربستان و آمریکا زدند
شکی ندارم که حضور در این راهپیمایی باعث رضایت خداوند شد
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
حضور ما در این مراسم بیعت با امام زمان عجل الله بود
داعشی ها هم قرآن آتش نمیزدند که این ها زدند
0
0