۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۲۰۱۳۵

تماس تلفنی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید اجاقی

تماس تلفنی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید اجاقی
‌در پی شهادت شهید حسین اجاقی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ربانی در گفتگوی تلفنی با خانواده‌ این شهید بزرگوار، به آنان تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حسن ربانی نماینده‌ ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی طی تماس تلفنی با پدر شهید حسین اجاقی، ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و آرامش، از آنان دلجویی کرد.

وی در این گفتگو، با برجسته دانستن مقام رفیع شهادت، جان دادن در مسیر خدا را بهترین نوع شیوه رسیدن به معبود دانست و گفت: شهید حسین اجاقی برای شهادت انتخاب شده بود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دفاع از انقلاب، نظام و رهبری را از مهمترین وظایف آحاد مردم جامعه دانست و افزود: خوشا به سعادتِ این شهید بزرگوار که در راه تامین امنیت و دفاع از وطن و ناموس، جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

گفتنی است شهید مدافع امنیت، حسین اجاقی از جهادگران و از نیروهای سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در ۳۰ شهریورماه سال جاری به دست منافقان و اغتشاشگران، در شهر تبریز به شهادت رسید.

پیکر این شهید جهادگر، صبح شنبه دوم مهرماه با حضور استاندار، کارکنان سازمان جهادکشاورزی، مردم غیور و شهیدپرور آذربایجان شرقی و نیز سنگرسازان بی‌سنگر، از میدان شهدای تبریز تشیع و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات