۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۲۰۱۹۵
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

آخرین وضعیت جسمانی روحانی که اغتشاشگران جمجمه اش را شکستند

آخرین وضعیت جسمانی روحانی که اغتشاشگران جمجمه اش را شکستند
در ماجرای اغتشاشات اخیر تهران در چهارراه کوکاکولا اغتشاشگران به یک روحانی بسیجی حمله کردند و با ضربات متعدد به سر و گردن، جمجمه وی را شکستند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حدود 6شب پیش در جریان اعتراضات و اغتشاشات تهران در چهارراه کوکاکولا خیابان پیروزی تهران حجت الاسلام کارخانه از بسیجیانی که برای کنترل آشوب و حفاظت از مردم پیش قدم شده بود به شدت مجروح شد.

از همین رو با یکی از بسیجیان حاضر در صحنه برای روایت این ماجرا گفتگو کردیم؛ وی گفت: اغتشاش گران تجهیزات کاملی داشتند و حتی گاز اشک‌آور نیز با خود به همراه داشتند؛ در شب درگیری از غروب تا حدود 1 بامداد در حال دور کردن اغتشاشگران از مردم بودیم که اغتشاشگران حجت الاسلام کارخانه را دوره کردند.

وی ادامه داد: در فاصله کوتاهی تجهیزات این روحانی بسیجی را در آوردند و با ابزاری که در دست داشتند به جمجمه و سرش ضربه زدند که جمجمه ایشان شکست؛ بسیجیان حاضر آشوبگران را دور کردند و آقای کارخانه را به بیمارستان رساندند که خدا را شکر پس از عمل جراحی بهبودی حاصل شده است.

این بسیجی حاضر در صحنه برخورد با آشوبگران گفت: این ها عناصر معاندی بودند که از هیجان مردم استفاده می کردند و مردم را پس از هیجانی کردن، تبدیل به سپر خود می کردند. مردم خودشان با دیدن شدت آشوبگری این ها از معاندین دوری می کردند. آشوبگران با قمه به پیشانی و گردن نیروهای بسیجی، پلیس و حتی مردم حمله ور می شدند.

وی افزود: حجت الاسلام کارخانه در منطقه هرندی فعالیت داشت و با ارازل آشنا بود اما این ارازل در صحنه معاند بودند که از جنس داعش و کموله رفتار می کردند.

این بسیجی در پایان گفت: آشوبگران نارنجک دست ساز، قمه و دیگر تجهیزات داشتند و وارد خانه ها می شدند و پناه می گرفتند؛ قرار نبود برخورد سنگینی داشته باشیم از همین رو گاهی اغتشاشات طول می کشید و این ها برای پناه گرفتن مردم را سپر کرده و هیجانی می کردند. معاندین، مردمی را که معترض بودن با تحریک هیجانات به صحنه آشوب می کشاندند که خوشبختانه بسیاری از مردم همراهی نکردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
چرا این ..... رو جمع نمی کنن چرا دست پلیس رو باز نمیزارن چرا باید پلیس باایسته کتک بخوره امنیت جان ومال مردم دست پلیسه امنیت جان پلیس دست کیه بابا اینا رو جمع کنید
0
0