۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۲۰۲۰۳

بیانیه هیئت دعای سمات والدین شهدا قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

بیانیه هیئت دعای سمات والدین شهدا قم در محکومیت اغتشاشات اخیر
هیئت دعای سمات والدین شهدا قم در محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت مقدسات و ارزشها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هیئت دعای سمات والدین شهدا قم در محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت مقدسات و ارزشها بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یریدون لیطفوا نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرن آیه 8 سوره صف

دشمنان همواره می کوشند نورالهی را با فوت دهان خود خاموش کنند اما خداوند اراده فرموده نورالهی را به سرمنزل مقصود برساند و لو کافران خوش نداشته باشند.

هر از چند گاهی، دشمنان زخم خورده از ناحیه ملت متدین، متعهد و غیور ایران اسلامی به بهانه های واهی برای سرپوش گذاشتن به شکست ها و رسوائی‌های پی در پی خود، اقدام به ماجراجوئی، جنجال آفرینی و نا امن سازی فضای جامعه ی در حال پیشرفت، سعی می کنند با گسیل نمودن کلیه عوامل پیدا و پنهان و معلوم الحال و رسانه های گوناگون خود، افکار و اذهان آحاد ملت فهیم، هوشیار و بصیر کشور را از مسیر رشد و تعالی و ادامه راه درخشان انقلاب اسلامی منحرف و مایوس نمایند.

در همین راستا پس از برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی(علیه السلام) توسط امت اسلامی و تاثیرات بین المللی آن همچنین موفقیت های دولت مکتبی و مردمی سیزدهم در عرصه های داخلی و بین المللی و نیز قوت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه، دشمن قسم خورده با یک توطئه ی از پیش طراحی شده و وجه المصالحه قرار دادن مرگ مشکوک خانم مهسا امینی، اقدام به تحریک احساسات برخی ساده لوحان در جامعه نمود و سپس ایادی خائن و وطن فروش داخلی و برخی عوامل معاند و معارض خود را در برخی شهرها، وادار به هتک حرمت قرآن کریم و دیگر مقدسات ملت نمود و درصدد خاموش کردن نور اسلام و قرآن برآمد.

دشمنان اسلام و قرآن که از دستاوردهای گوناگون ملت و کشور در حوزه های مختلف به خشم آمده اند، بایستی بدانند این گونه حوادث و توطئه ها، نه تنها ملت همیشه در صحنه را از ادامه راه برگزیده شان خسته و منصرف نخواهد کرد، بلکه بر، ایمان و اعتقاد در راه درخشان و پر تلالوشان افزوده خواهد شد. که آن راه طبق فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) سرنگونی بساط استکبار و برقراری عدالت در اقصی نقاط عالم خواهد بود.

ما خانواده های شهدا و ایثارگران استان قم، با محکوم نمودن اهانت کنندگان به قرآن و مقدسات، حمایت قاطع خود از نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی را اعلان و از مسئولین قوه قضاییه، مجدانه و مصرانه درخواست میکنیم، اغتشاش گران، زمینه سازان و مسببان غائله اخیر را در کوتاهترین زمان طبق قوانین شرع مقدس به سزای جنایتشان برساند.

هیئت دعای سمات والدین شهداء استان قم

ارسال نظرات