۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۲۰۲۲۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

ملت ایران پای نظام خود ایستاده‌اند

ملت ایران پای نظام خود ایستاده‌اند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: همه مردم پای اسلام و کشور خود ایستاده‌اند همانگونه که پای دفاع مقدس ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم گرامیداشت روز سرباز که با حضور جمعی از سربازان و فرماندهان نظامی کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم سرباز بمانیم، خصوصا سرباز اسلام باشیم و اگر خداوند ما را قبول کند به همه مدارج می رسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: دو نکته در فرمایش مقام معظم رهبری وجود دارد که همه ما باید برای تبیین آن و فهم و استنباط منطقی آن تلاش کنیم، اول راجع به دفاع مقدس زیرا باید این عظمت زنده بماند و به آیندگان منتقل شود، زیرا  باید بدانیم استکبار کار با ما ندارد، بلکه کار با اسلام دارد نمی خواهند اسلام قدرت و عظمت داشته باشد و این مظلومیت اسلام از زمان پیامبر اسلام(ص) تا کنون استمرار داشته است.

آیت الله علما اظهار کرد: این حرکت استکبار را امام راحل به درستی شناخته  و جواب خوبی  داده است، امام فرمود، «آن ها از اسلام سیلی خورده اند»، زیرا اگر اسلام گسترش پیدا کند، چون با فطرت انسان ها سروکار دارد استکبار  را به زانو در می آورد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اصلا موضوع هسته ای بهانه است، زیرا برنامه هسته ای خودشان بسیار پیشرفته تراست، آن ها  سلاح هسته ای دارند و فناوری هسته ای از مال ما مدرن تر است، پس یقین داشته باشید آن ها کمترین مخالفتی با برنامه های موشکی و هسته ای ما ندارند، بلکه اساسا این ها با اساس اسلام مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: همه مردم پای اسلام و کشور و نظام خود ایستاده اند همانگونه که پای دفاع مقدس ایستادند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حدیث تاریخی حضرت امام رضا علیه السلام، که فرمودند "کلمه لا اله الا الله حصن و قلعه ای مستحکم است که انسانیت ما را نجات می دهد"، اظهار داشت: این ذکر بزرگ اصالت ما حفظ می کند، زیرا اصلا 124 هزار پیامبر(ع) برای بیان همین کلمه لا اله الا الله آمدند چون ذکر توحید خالص و ذکر اکبر است و تمام احکام اعم از واجبات و مستحبات و ... در آن مستتر است.

آیت الله علما خاطرنشان ساخت: اگر امروز قدرت ایران جهانی شد و دنیا روی ما حساب ویژه باز کرده به دلیل مدیریت بی بدیل امامین انقلاب اسلامی است، زیرا این جنس مدیریت، یک ابر قدرت را به زانو درآورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت با اشاره به مدیریت عظیم و بی بدیل اسلامی گفت: مدیریت ولایت فقیه یعنی کارشناس اسلام و کسی که اسلام را عمیق می فهمد، تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس اسلام مدیریت می کند و همین نوع مدیریت است که جامعه را به این درجه از موفقیت و سربلندی رسانده است./1400/

ارسال نظرات