۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۷۲۰۳۳۵

تقدیر شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه از فراجا

تقدیر شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه از فراجا
شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه در بیانیه ای از تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه با صدور بیانیه‌ای از تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

دام توفیقاته سردار سرتیپ حسین اشتری

سلام علیکم

با احترام و عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت از طرف شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه، تلاش خستگی ناپذیر پلیس و نیروی انتظامی را ارج نهاده، به شما برادر عزیز و نیروهای پرتوان پلیس، خدا قوت گفته و به شهدای گرانقدرتان درود می فرستیم.

جنس کار پلیس به گونه ای است که به طور پیوسته از سوی متخلفان، مفسدان، قانون شکنان و همه پادوهای شیطان، مورد توهین، اتهام و بی مهری قرار می گیرد و البته جنس نیروهای مؤمن و جهادگر عرصه امنیت هم به گونه ای است که از این توهین ها و فشارها، اثر نمی پذیرند و لذا می توان در وصفشان آیه شریفه جَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ (مائده/54 )را تلاوت نمود.

احتراما ضمن حمایت همه جانبه از رشادت ها و اقدامات شجاعانه پلیس نیروی انتظامی در عرصه های دفاع از امنیت کشوربه استحضار می رساند؛ دلسوزان نظام و دوستداران شما عزیزان در حوزه، فکر می کنند نیروی انتظامی از جهت قدرت رسانه ای، می تواند قوی تر از گذشته باشد.

شاید اگر مشاوران رسانه ای این نیر ی مقتدر مظلوم، تقویت شوند، سریع تر و هنرمندانه تر گزارش عملکرد آن مجموعه محترم به جامعه منعکس می گردد ونیز بهتر از همیشه پاسخگوی شبهات، انتقادات و لجن پراکنی های دشمنان خواهد بود.

در پایان ضمن دعای خیر برای جناب عالی و همکاران محترم، برای هرگونه همکاری و پشتیبانی فرهنگی اعلام آمادگی می نمائیم.

خداوند بر عمر و عزت فرماندهی محترم کل قوا و همه نیروهای نظامی و انتظامی بیفزاید.

شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه

محمود مقدمی

ارسال نظرات