۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۳۸۵
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

دشمنان کمر همت بسته اند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند

دشمنان کمر همت بسته اند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: حامیان دیروز صدام دوباره کمر همت بسته اند تا افکار و مقدسات ما را از مسیر اصلی منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای «آبروی محله»، گرامیداشت شهیدان رشیدی با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولین سرپل ذهاب امروز در این شهر برگزار شد.

حجت  الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم اظهار داشت: در زندگی خود باید تلاش کنیم رنگ و بوی شهدا و اسلام را به خود بگیریم؛ شهدا در نزد خدای متعال بر اعمال انسانها نظاره گر هستند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: یادواره این فرصت را در اختیار قرار می دهد که خود را به شهدا نزدیک کنیم، رنگ و بوی شهدا به خود بگیریم و در مسیر شهدا حرکت داشته باشیم.

این استاد حوزه گفت: دشمنان اسلام و بشریت کسانی هستند که تلاش می کنند فرهنگ ایثار و شهامت و از خود گذشتگی را از ما بگیرند و لذا اگر در جامعه ای فرهنگ ایثار و شهادت به اوج برسد آن جامعه آسیب نخواهد دید.

وی تاکید کرد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که الگوی جوانان ما شهید حاج قاسم سلیمانی ها هستند، مکتب شهید همدانی ها دانش آموخته تربیت می کند، نمی توانند به آن نظام گزند و آسیبی وارد کنند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه یادواره شهدا، راه و رسم شهدا و سیره امام را به ما نشان می دهد، گفت: امروزه به خوبی می بینیم تمام دشمنان اسلام و بشریت چگونه به دنبال راه و رسم شهدا هستند، چطور کمر همت بسته اند تا علیه ملت عزیز ایران اسلامی اقدام کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اشاره کرد: حامیان دیروز صدام و دشمنان امروز ما، دوباره کمر همت بست اند تا افکار و مقدسات ما را از مسیر اصلی منحرف کنند./1400/

ارسال نظرات