۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۷۲۰۶۰۰
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت نبی اکرم:

جشنواره «گوهر فاطمی» در کرمانشاه برگزار می شود

جشنواره «گوهر فاطمی» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری "گوهر فاطمی" در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، غلامرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری «گوهر فاطمی» در استان کردستان برگزار می شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مهمترین هدف جشنواره گوهر فاطمی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد.

وی افزود: این جشنواره در 8 قالب عکس، نقاشی، دلنوشته، فیلم کوتاه، گروه تئاتر، گروه سرود، طراحی پوستر و شعر برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای سومین جشنواره فاطمی گفت: محورها شامل عفاف و حجاب دانش و پژوهش، حجاب و عفاف جهاد و ایثارگری، عفاف و حجاب خلاقیت و نوآوری  و همچنین عفاف حجاب فرهنگ و هنری است که گزینه آخر به مناسبت روز دختر، انتخاب شده است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر 1401 برای ارسال آثار به جشنواره «گوهرفاطمی» مهلت دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای رده های سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال خواهد بود، تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه استانی به آدرس: مجموعه فرهنگی تربیتی شمیم یاس روبروی ساختمان جهاد کشاورزی تحویل دهند.

محمدی یادآوری کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر در جامعه بایستی بستر سازی کنیم و از همه ظرفیت ها استفاده شود و هنرمندانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تقویت کرده و از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صاحب نظران و هنرمندان بهره برداری کنیم./1400/

ارسال نظرات