۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۶۵۵
مدیر حوزه علمیه لرستان:

همکاری حوزه و دانشگاه لازمه تربیت و پرورش نسلی انقلابی و آینده ساز است

همکاری حوزه و دانشگاه لازمه تربیت و پرورش نسلی انقلابی و آینده ساز است
حجت الاسلام عبداللهی به ظرفیت حوزه علمیه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: همکاری این دو نهاد لازمه تربیت و پرورش نسلی انقلابی و آینده ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان و حوزه علمیه استان گفت: همکاری حوزه علمیه و دانشگاه امری مهم برای تربیت نسلی آینده ساز است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و دانشگاه برای روشنگری و هدایت دینی جامعه افزود: از ظرفیت روحانیت در دانشگاه ها استفاده شود.

وی عنوان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور نیروی های دو مجموعه امروی ضروری است و این کرسی ها باید به صورت مداوم برگزار شوند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: برگزاری نشست های سبک زندگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با ارائه اساتید حوزوی ودانشگاه از دیگر موضوعات مورد تأکید است.

وی به برگزاری دوره های سواد رسانه در مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: در برگزاری این دوره های از ظرفیت اساتید دانشگاه استفاده می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهارکرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارت افزایی و نشست های جهاد تبیین از دیگر موضوعاتی است که باید در حوزه علمیه و دانشگاه به خوبی برنامه ریزی و برگزار شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات