۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۷۰۰
مشاور امور روحانیت در استانداری کرمانشاه:

مسئولان و رسانه ها اجازه موج سواری به دشمن ندهند

مسئولان و رسانه ها اجازه موج سواری به دشمن ندهند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: مسئولان ذیربط و رسانه ها نباید اجازه موج سواری به دشمن بدهند و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای نظامی چشم و چراغ این ملت هستند و زحمات آنها قابل  تقدیر بوده و هست.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت با تاکید بر اینکه اقدامات اغتشاشگران مورد تایید مردم نیست، افزود: مردم نسبت به عملکرد مسئولان معترض بوده و توقع کار و شفافیت بیشتری دارند، اینها مطالبه است، اما بهانه و دلیلی برای اغتشاش و تخریب نمی شود.

وی با بیان اینکه هر فردی که حب به وطنش دارد، کارها و سروصداهای اغتشاشگران را نمی پذیرد، گفت: عده ای خصوصاً جوانان در فضای مجازی اغفال شده اند، رسانه های معاند آنها را تحریک کرده و واقعیت ها را وارونه جلوه داده، بنابراین رسانه های ما باید شفاف سازی کنند.

حجت الاسلام حجتی خاطرنشان کرد: این تحریک و تخریب نشانه از ناامیدی دشمن است، وگرنه دشمن در مرزها در مقابل نیروهای مسلح ایران می ایستاد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به طور مدام علیه نظام ما بمباران تبلیغاتی انجام می دهد، تصریح کرد: مسئولان ذیربط و رسانه ها نباید اجازه موج سواری و سوء به دشمن بدهند و هیچ قصوری در این زمینه قابل قبول نیست.

این کارشناس مذهبی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به قوای مقننه و قضاییه، گفت: باید قوانینی تصویب شود که همه افراد مسئول قلم ها و حرف های شان باشند، به بهانه اظهار نظر نباید بدون علم و یقین حرف زد و احساسات جوانان را به بازی گرفت.

وی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده ها نسبت به فعالیت فرزندان در فضای مجازی بر لزوم افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد./1400/

ارسال نظرات