۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۷۲۰۸۴۰

مراسم بزرگداشت شهادت طلبه شهید مدافع امنیت در ورامین برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت طلبه شهید مدافع امنیت در ورامین برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و طلبه شهید شهید مهدی زاهدلویی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و طلبه شهید شهید مهدی زاهدلویی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به همت دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین با حضور هزاران نفر از مردم و مسئولان خاستگاه قیام ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در این مراسم طی سخنانی خاطر نشان کرد: در این فتنه آمریکایی ، صهیونیستی تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و طلبه شهید مهدی زاهدلویی ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیدند که شهادت مظلومانه آنان رسواگر جریان نفاق و فتنه گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: وظیفه ماست ضمن اعلام همدردی با این مدافعان امنیت یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داریم و امروز مردم خاستگاه قیام ۱۵ خرداد، ورامین قهرمان با حضور خود نشان دادند پای کار این نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند ؛ بنده به عنوان یک طلبه از شما مردم عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران یادآور شد: فتنه گران بدانند که خون های مطهر این شهیدان گریبان آنها را خواهد گرفت و توطئه هایشان را خنثی خواهد کرد.

ارسال نظرات