۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۰۸۷۷
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خبر داد؛

پاسخگویی به سؤالات دینی به زبان های ترکی و عربی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

پاسخگویی به سؤالات دینی به زبان های ترکی و عربی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام اصغری گفت: پاسخگویی به سؤالات و شبهات به دو زبان ترکی و عربی در بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با اعلام این خبر افزود: بنا بر مصوبه شورای سیاست گذاری مرکز مبنی بر پاسخگویی به هموطنان ترک زبان و عرب زبان، مرکز اقدام به شناسایی کارشناسان پاسخگو به این زبان ها و ارائه آموزش های لازم نمود و پس از راه اندازی زیرساخت های فن آوری، این امکان را به سامانه پاسخگو اضافه کرد.

وی ادامه داد: این تصمیم ناشی از نیازسنجی صورت گرفته و با توجه به درخواست مکرر مخاطبان برای راه اندازی پاسخگویی عربی و ترکی صورت گرفت.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست پاسخگویی این زبان ها در دو بخش احکام شرعی و مباحث اعتقادی ویژه هم وطنان داخل کشور می باشد و در آینده به دیگر گروه های پاسخگویی مرکز گسترش خواهد یافت.

گفتنی است، مخاطبان محترم برای استفاده از این قابلیت جدید می توانند با شماره تلفن 096400 تماس گرفته و از زمان بندی کارشناسان پاسخگو به این دو زبان مطلع شوند.

ارسال نظرات